Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Vrednovanje rada škole: učenik kao ocjenjivač

Aleksandra Đurić


Puni tekst: hrvatski pdf 315 Kb

str. 195-204

preuzimanja: 5.345

citiraj


Sažetak

U radu se govori o vrednovanju rada nastavnika i nastavnih sadržaja iz povijesti od strane učenika. U tu svrhu koristi se metoda anonimne ankete, prikupljena u tri školske godine u dvije osnovne škole, putem koje se analizira odnos učenika prema radu nastavnika, razmatraju mogućnosti utjecaja nastavnikova poučavanja i zanimljivosti sadržaja na interes učenika za povijesne sadržaje, nastavne jedinice i povijest kao nastavni predmet. Svrha je bila potaknuti učenike, time što im je dodijeljena uloga ocjenjivača, na aktivnije sudjelovanje u nastavi povijesti i promišljanje o svom radu na satu i kod kuće.

Ključne riječi

vrednovanje; samoevaluacija; nastavni sadržaji; učenik; nastavnik

Hrčak ID:

47774

URI

https://hrcak.srce.hr/47774

Datum izdavanja:

21.12.2008.

Posjeta: 6.915 *