hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

EFEKTI MARKETING MIXA NA TRŽIŠNU VRIJEDNOST MARAKA U USLUŽNOM SEKTORU

Edo Rajh
Đurđana Ozretić Došen

Fulltext: english, doc (145 KB) pages 69-83 downloads: 10.843* cite
APA 6th Edition
Rajh, E. & Ozretić Došen, Đ. (2009). THE EFFECTS OF MARKETING MIX ELEMENTS ON SERVICE BRAND EQUITY. Economic research - Ekonomska istraživanja, 22 (4), 69-83. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/48177
MLA 8th Edition
Rajh, Edo and Đurđana Ozretić Došen. "THE EFFECTS OF MARKETING MIX ELEMENTS ON SERVICE BRAND EQUITY." Economic research - Ekonomska istraživanja, vol. 22, no. 4, 2009, pp. 69-83. https://hrcak.srce.hr/48177. Accessed 28 Sep. 2020.
Chicago 17th Edition
Rajh, Edo and Đurđana Ozretić Došen. "THE EFFECTS OF MARKETING MIX ELEMENTS ON SERVICE BRAND EQUITY." Economic research - Ekonomska istraživanja 22, no. 4 (2009): 69-83. https://hrcak.srce.hr/48177
Harvard
Rajh, E., and Ozretić Došen, Đ. (2009). 'THE EFFECTS OF MARKETING MIX ELEMENTS ON SERVICE BRAND EQUITY', Economic research - Ekonomska istraživanja, 22(4), pp. 69-83. Available at: https://hrcak.srce.hr/48177 (Accessed 28 September 2020)
Vancouver
Rajh E, Ozretić Došen Đ. THE EFFECTS OF MARKETING MIX ELEMENTS ON SERVICE BRAND EQUITY. Economic research - Ekonomska istraživanja [Internet]. 2009 [cited 2020 September 28];22(4):69-83. Available from: https://hrcak.srce.hr/48177
IEEE
E. Rajh and Đ. Ozretić Došen, "THE EFFECTS OF MARKETING MIX ELEMENTS ON SERVICE BRAND EQUITY", Economic research - Ekonomska istraživanja, vol.22, no. 4, pp. 69-83, 2009. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/48177. [Accessed: 28 September 2020]

Abstracts
U radu se istražuje utjecaj odabranih elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost maraka u uslužnom sektoru. Na temelju pregleda relevantne znanstvene literature definirane su hipoteze o odnosu između elemenata marketinškog miksa, dimenzija tržišne vrijednosti marke i same tržišne vrijednosti marke. Provedeno je anketno istraživanje kako bi se prikupili relevantni empirijski podaci. Hipoteze su testirane metodom modeliranja strukturnih jednadžbi. Rezultati istraživanae upućuju na zaključak da neki elementi marketinškog miksa mogu imati negativan utjecaj na tržišnu vrijednost marke u uslužnom sektoru. Također, rezultati upućuju na zaključak o pozitivnom utjecaju oglašavanja, zaposlenika, fizičkog izgleda mjesta pružanja usluga, razine cijena i procesa pružanja usluga na tržišnu vrijednost marke u uslužnom sektoru. Na temelju rezultata istraživanja autori zaključuju o važnosti strateškog pristupa u upravljanju markama u uslužnom sektoru, pri čemu se tržišna vrijednost marke nameće kao bitan dugoročni cilj upravljanja markom. Doprinos ovog rada se sastoji u identificiranju utjecaja pojedinih elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke u uslužnom sektoru, te u utvrđivanju važnosti strateškog pristupa u upravljanju markama u uslužnom sektoru.

Keywords
tržišna vrijednost marke; marka usluge; strateško upravljanje markom; marketinški miks

Hrčak ID: 48177

URI
https://hrcak.srce.hr/48177

[english]

Visits: 12.362 *