Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

KRITERIJI ZA USPOSTAVU JAVNO-PRIVATNOG PARTNERSTVA U TURIZMU REPUBLIKE HRVATSKE TE IZBOR OPTIMALNOG MODELA PARTNERSTVA

Marko Perić orcid id orcid.org/0000-0002-2828-4709 ; Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i hotelijerstvu Opatija


Puni tekst: engleski pdf 443 Kb

str. 111-125

preuzimanja: 1.666

citiraj


Sažetak

Snažan prodor javno-privatnog partnerstva (JPP) u posljednjih dvadesetak godina u svijetu nije zaobišao ni turizam gdje se može izdvojiti mnoštvo oblika partnerstva kao i mnogobrojne realizirane projekte. Međutim, bez obzira što je turizam prepoznat kao snažan generator gospodarskih aktivnosti, Republika Hrvatska nema značajnijih iskustava u provedbi projekata javno-privatnog partnerstva u turizmu. Ovo ne znači da se partnerstvu smije pristupati nepromišljeno već u praksi valja primijeniti samo ona partnerstva koja slijede strogo definirane kriterije oba sektora. Cilj rada je ukratko analizirati pravni okvir javno-privatnog partnerstva te postaviti najznačajnije kriterije javnog i privatnog sektora za provedbu partnerstva u hrvatskom turizmu. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da je BOT model optimalan model partnerstva koji na najbolji način zadovoljava utvrđene kriterije. Konačno, kako bi predloženi model bio lakše provediv ,iznijeti su određeni prijedlozi i sugestije.

Ključne riječi

kriteriji; javno-privatno partnerstvo (JPP); Hrvatska; turizam

Hrčak ID:

50668

URI

https://hrcak.srce.hr/50668

Datum izdavanja:

31.12.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.882 *