hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ULOGA DIDAKTIČKOG STRUKTURIRANJA MUZEJSKIH SADRŽAJA U STVARANJU ŠKOLSKOG KURIKULA

Tamara Kisovar - Ivanda ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilište u Zadru

Puni tekst: hrvatski, doc (198 KB) str. 69-83 preuzimanja: 405* citiraj
APA 6th Edition
Kisovar - Ivanda, T. (2009). ULOGA DIDAKTIČKOG STRUKTURIRANJA MUZEJSKIH SADRŽAJA U STVARANJU ŠKOLSKOG KURIKULA. Magistra Iadertina, 4 (1), 69-83. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/50936
MLA 8th Edition
Kisovar - Ivanda, Tamara. "ULOGA DIDAKTIČKOG STRUKTURIRANJA MUZEJSKIH SADRŽAJA U STVARANJU ŠKOLSKOG KURIKULA." Magistra Iadertina, vol. 4, br. 1, 2009, str. 69-83. https://hrcak.srce.hr/50936. Citirano 10.07.2020.
Chicago 17th Edition
Kisovar - Ivanda, Tamara. "ULOGA DIDAKTIČKOG STRUKTURIRANJA MUZEJSKIH SADRŽAJA U STVARANJU ŠKOLSKOG KURIKULA." Magistra Iadertina 4, br. 1 (2009): 69-83. https://hrcak.srce.hr/50936
Harvard
Kisovar - Ivanda, T. (2009). 'ULOGA DIDAKTIČKOG STRUKTURIRANJA MUZEJSKIH SADRŽAJA U STVARANJU ŠKOLSKOG KURIKULA', Magistra Iadertina, 4(1), str. 69-83. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/50936 (Datum pristupa: 10.07.2020.)
Vancouver
Kisovar - Ivanda T. ULOGA DIDAKTIČKOG STRUKTURIRANJA MUZEJSKIH SADRŽAJA U STVARANJU ŠKOLSKOG KURIKULA. Magistra Iadertina [Internet]. 2009 [pristupljeno 10.07.2020.];4(1):69-83. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/50936
IEEE
T. Kisovar - Ivanda, "ULOGA DIDAKTIČKOG STRUKTURIRANJA MUZEJSKIH SADRŽAJA U STVARANJU ŠKOLSKOG KURIKULA", Magistra Iadertina, vol.4, br. 1, str. 69-83, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/50936. [Citirano: 10.07.2020.]

Sažetak
Rad izvješćuje o istraživanju usmjerenom na proučavanje interesa i stavova prema učenju u situacijama formalnog učenja, potaknutog učenjem u muzejskom okruženju.
Muzeji stvaraju jedinstveno okruženje za informalno učenje. U svjetlu konstrukti-vističkog poimanja prirode učenja, prethodne spoznaje, interesi i uvjerenja igraju značajnu ulogu u procesu učenja i zato promišljanja usmjeravamo prema mogućnostima osnaživanja procesa formalnog učenja iskustvima muzejskoga kontekstualnog učenja. Muzejske aktivnosti omogućuju učenicima slobodan izbor sadržaja, načina i vremena učenja, ali promatrano u svjetlu ciljeva formalnog obrazovanja, znanja i iskustva tako shvaćenog muzejskog učenja trebaju osnažujući kontekst. U našem je istraživanju osnažujući kontekst lociran izvan muzeja samog, u prostoru školskog učenja. Međutim, možemo se upitati možemo li pozitivan motivacijski utjecaj muzeja koristiti i u situacijama formalnog učenja? Istraživanje se ne bavi obrazovnim postignućima tako promatranog učenja već pronalaženjem povezanosti između informalnoga muzejskog učenja i osnaživanja interesa i pozitivnih stavova prema učenju u formalnom obrazovnom kontekstu.

Ključne riječi
informalno učenje; formalni obrazovni kontekst; motivacijski potencijal muzeja

Hrčak ID: 50936

URI
https://hrcak.srce.hr/50936

[engleski]

Posjeta: 842 *