hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

SAMOSTALNO IZVANNASTAVNO ČITANJE UČENIKA TREĆIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE

Ivica Vigato ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilište u Zadru
Martina Jelenković

Puni tekst: hrvatski, doc (1 MB) str. 131-144 preuzimanja: 1.013* citiraj
APA 6th Edition
Vigato, I. i Jelenković, M. (2009). SAMOSTALNO IZVANNASTAVNO ČITANJE UČENIKA TREĆIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE. Magistra Iadertina, 4 (1), 131-144. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/50940
MLA 8th Edition
Vigato, Ivica i Martina Jelenković. "SAMOSTALNO IZVANNASTAVNO ČITANJE UČENIKA TREĆIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE." Magistra Iadertina, vol. 4, br. 1, 2009, str. 131-144. https://hrcak.srce.hr/50940. Citirano 11.07.2020.
Chicago 17th Edition
Vigato, Ivica i Martina Jelenković. "SAMOSTALNO IZVANNASTAVNO ČITANJE UČENIKA TREĆIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE." Magistra Iadertina 4, br. 1 (2009): 131-144. https://hrcak.srce.hr/50940
Harvard
Vigato, I., i Jelenković, M. (2009). 'SAMOSTALNO IZVANNASTAVNO ČITANJE UČENIKA TREĆIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE', Magistra Iadertina, 4(1), str. 131-144. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/50940 (Datum pristupa: 11.07.2020.)
Vancouver
Vigato I, Jelenković M. SAMOSTALNO IZVANNASTAVNO ČITANJE UČENIKA TREĆIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE. Magistra Iadertina [Internet]. 2009 [pristupljeno 11.07.2020.];4(1):131-144. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/50940
IEEE
I. Vigato i M. Jelenković, "SAMOSTALNO IZVANNASTAVNO ČITANJE UČENIKA TREĆIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE", Magistra Iadertina, vol.4, br. 1, str. 131-144, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/50940. [Citirano: 11.07.2020.]

Sažetak
U ovome radu autori istražuju izvannastavno čitanje učenika trećih razreda osnovne škole. Namjera je istražiti utječe li samo mjesto stanovanja na samostalni izbor književnih djela i autora. Istraživanje se provodi u različitim krajevima Hrvatske, i to u seoskim ili gradskim sredinama. Ispitivanje je provedeno anketom koja se sastoji od 10 pitanja zatvorenoga tipa, čije rezultate istraživanja autori predočuju grafikonima i 5 pitanja otvorenoga tipa koji su po načelu najveće zastupljenosti brojčano prikazani. Na osnovi grafikonima predočenih rezultata autori zaključuju da učenici u velikom postotku čitaju i pišu lektiru, da su u nekim sredinama više zainteresirani za poeziju, a u drugim za detektivske priče. Međutim, kako svi vole bajke i basne te knjige smiješnoga sadržaja, autori se zalažu za veću zastupljenost takvih naslova u školskim knjižnicama. Iz predočenih podataka nije se mogla uočiti povezanost mjesta stanovanja ispitanika i mjesta radnje glavnih junaka ili porijeklo autora kao odlučujućeg za samostalni izbor književnih djela, već je važnije koliko se učenici mogu poistovjetiti s likovima.

Ključne riječi
istraživanje izvannastvanog čitanja; lektira; nastava književnosti; učenici trećeg razreda

Hrčak ID: 50940

URI
https://hrcak.srce.hr/50940

[engleski]

Posjeta: 1.771 *