hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI

Slavica Vrsaljko ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilište u Zadru
Katarina Ivon ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilište u Zadru

Puni tekst: hrvatski, doc (8 MB) str. 145-157 preuzimanja: 4.435* citiraj
APA 6th Edition
Vrsaljko, S. i Ivon, K. (2009). POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI. Magistra Iadertina, 4 (1), 145-157. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/50943
MLA 8th Edition
Vrsaljko, Slavica i Katarina Ivon. "POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI." Magistra Iadertina, vol. 4, br. 1, 2009, str. 145-157. https://hrcak.srce.hr/50943. Citirano 09.07.2020.
Chicago 17th Edition
Vrsaljko, Slavica i Katarina Ivon. "POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI." Magistra Iadertina 4, br. 1 (2009): 145-157. https://hrcak.srce.hr/50943
Harvard
Vrsaljko, S., i Ivon, K. (2009). 'POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI', Magistra Iadertina, 4(1), str. 145-157. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/50943 (Datum pristupa: 09.07.2020.)
Vancouver
Vrsaljko S, Ivon K. POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI. Magistra Iadertina [Internet]. 2009 [pristupljeno 09.07.2020.];4(1):145-157. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/50943
IEEE
S. Vrsaljko i K. Ivon, "POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI", Magistra Iadertina, vol.4, br. 1, str. 145-157, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/50943. [Citirano: 09.07.2020.]

Sažetak
HNOS kao novi pristup planiranju, standardiziranju i izvođenju obrazovnog procesa poticao je nove metode rada koje su u središte interesa stavljale samog učenika i njegove obrazovne potrebe radi poticanja aktivnosti i veće kreativnosti. Odabirom različitih oblika i metoda rada učitelj nastoji nastavni proces učiniti kvalitetnijim, sadržajnijim i primjerenijim dobi učenika s kojima radi.
U osnovnoškolskoj nastavi HNOS je predviđao razvoj kreativnih sposobnosti kod učenika, ali i kod nastavnika. Cilj je postići trajna uporabna znanja te se nastoji stečeno znanje i vještine primijeniti na nove nastavne sadržaje. U radu se razmatra primjena novih nastavnih modela i metoda u realizaciji nastavnog sata, s posebnim osvrtom na umne mape i timski rad. Analizira se primjena spomenutih nastavnih metoda u nastavnim područjima hrvatskoga jezika.

Ključne riječi
HNOS; kreativnost; odgojno-obrazovni proces; timski rad; mentalne mape

Hrčak ID: 50943

URI
https://hrcak.srce.hr/50943

Posjeta: 6.115 *