hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

DUGOROČNI TRENDOVI I OGRANIČENJA HRVATSKOG TURISTIČKOG TRŽIŠTA

Ivo Družić

Puni tekst: hrvatski, pdf (292 KB) str. 103-136 preuzimanja: 2.229* citiraj
APA 6th Edition
Družić, I. (2010). DUGOROČNI TRENDOVI I OGRANIČENJA HRVATSKOG TURISTIČKOG TRŽIŠTA. Ekonomski pregled, 61 (3-4), 103-136. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/52258
MLA 8th Edition
Družić, Ivo. "DUGOROČNI TRENDOVI I OGRANIČENJA HRVATSKOG TURISTIČKOG TRŽIŠTA." Ekonomski pregled, vol. 61, br. 3-4, 2010, str. 103-136. https://hrcak.srce.hr/52258. Citirano 28.11.2021.
Chicago 17th Edition
Družić, Ivo. "DUGOROČNI TRENDOVI I OGRANIČENJA HRVATSKOG TURISTIČKOG TRŽIŠTA." Ekonomski pregled 61, br. 3-4 (2010): 103-136. https://hrcak.srce.hr/52258
Harvard
Družić, I. (2010). 'DUGOROČNI TRENDOVI I OGRANIČENJA HRVATSKOG TURISTIČKOG TRŽIŠTA', Ekonomski pregled, 61(3-4), str. 103-136. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/52258 (Datum pristupa: 28.11.2021.)
Vancouver
Družić I. DUGOROČNI TRENDOVI I OGRANIČENJA HRVATSKOG TURISTIČKOG TRŽIŠTA. Ekonomski pregled [Internet]. 2010 [pristupljeno 28.11.2021.];61(3-4):103-136. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/52258
IEEE
I. Družić, "DUGOROČNI TRENDOVI I OGRANIČENJA HRVATSKOG TURISTIČKOG TRŽIŠTA", Ekonomski pregled, vol.61, br. 3-4, str. 103-136, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/52258. [Citirano: 28.11.2021.]

Sažetak
Motrenje makroekonomskih aspekata turističkog tržišta podrazumijeva raščlambu dugoročnih gibanja potražnje na emitivnim tržištima i strukturnih pomaka u ponudi hrvatskog turističkog proizvoda. Trendovi duljeg vremenskog razdoblja omogućuju utemeljeniju spoznaju, kako neupitnih mogućnosti, tako i bitnih ograničenja turističkog razvitka koje ga čine poželjnom djelatnošću, ali i omeđuju stvarnu mogućnost doprinosa turizma ukupnom gospodarskom napretku. U tekstu se raščlanjuju tržišne koncentracije odnosno udjeli pojedinih emitivnih tržišta u hrvatskom turističkom proizvodu i propituju razlozi dugoročne stabilnosti glavnih emitivnih tržišta. Narečeni istraživački pristup omogućuje identifikaciju utjecaja koji dugoročna analiza trendova iz proteklog razdoblja ima na mogućnost prognoziranja razvoja turizma u narednom desetljeću. Ovakav pristup doprinosi i definiranju pretpostavki redizajniranja ponude i restrukturiranja potražnje koje utječu na realnost projekcija.

Ključne riječi
turistička industrija; turistički proizvod; turistička tržišta; kapacitet; kapital; konkurentnost; potražnja

Hrčak ID: 52258

URI
https://hrcak.srce.hr/52258

[engleski]

Posjeta: 3.324 *