METODOLOGIJA VREDNOVANJA I PRAĆENJA UČITELJA - MENTORA I UČITELJA-PRIPRAVNIKA
Janja Črčinovič Rozman
; Sveučilište u Mariboru, Pedagoški fakultet, Maribor, Slovenija
Samo Fošnarič
; Sveučilište u Mariboru, Pedagoški fakultet, Maribor, Slovenija
Jurij Planinšec
; Sveučilište u Mariboru, Pedagoški fakultet, Maribor, Slovenija
APA 6th Edition Črčinovič Rozman, J., Fošnarič, S. i Planinšec, J. (2010). METHODOLOGY OF EVALUATION AND MONITORING TEACHER-MENTOR AND TEACHER-TRAINEE. Informatologia, 43 (1), 1-8. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/53037
MLA 8th Edition Črčinovič Rozman, Janja, et al. "METHODOLOGY OF EVALUATION AND MONITORING TEACHER-MENTOR AND TEACHER-TRAINEE." Informatologia, vol. 43, br. 1, 2010, str. 1-8. https://hrcak.srce.hr/53037. Citirano 15.01.2021.
Chicago 17th Edition Črčinovič Rozman, Janja, Samo Fošnarič i Jurij Planinšec. "METHODOLOGY OF EVALUATION AND MONITORING TEACHER-MENTOR AND TEACHER-TRAINEE." Informatologia 43, br. 1 (2010): 1-8. https://hrcak.srce.hr/53037
Harvard Črčinovič Rozman, J., Fošnarič, S., i Planinšec, J. (2010). 'METHODOLOGY OF EVALUATION AND MONITORING TEACHER-MENTOR AND TEACHER-TRAINEE', Informatologia, 43(1), str. 1-8. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/53037 (Datum pristupa: 15.01.2021.)
Vancouver Črčinovič Rozman J, Fošnarič S, Planinšec J. METHODOLOGY OF EVALUATION AND MONITORING TEACHER-MENTOR AND TEACHER-TRAINEE. Informatologia [Internet]. 2010 [pristupljeno 15.01.2021.];43(1):1-8. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/53037
IEEE J. Črčinovič Rozman, S. Fošnarič i J. Planinšec, "METHODOLOGY OF EVALUATION AND MONITORING TEACHER-MENTOR AND TEACHER-TRAINEE", Informatologia, vol.43, br. 1, str. 1-8, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/53037. [Citirano: 15.01.2021.]
Sažetak U Sloveniji se od mladih učitelja koji su završili sveučilišni studij i dobili diplomu zahtijeva da odrade svoj 10-mjesečni pripravnički staž u školi. U tom razdoblju njih nadzire učitelj-mentor. Međutim, za učitelja-mentora ne postoji nikakva detaljna dokumentacija o nadzoru učitelja-pripravnika. Svrha ovog istraživanja bila je pokazati kako su učitelji-mentori vrednovali vlastita mentorska iskustva. U ispitivanje je bilo uključeno 160 učitelja i 77 ravnatelja u slovenskim školama. Da bi prikupili podatke koristili smo upitnik. Podaci su analizirani na razini kvantitativne statistike. Utvrdili smo da je trajanje pripravničkog staža odgovarajuće. Učitelji su zadovoljni svojom ulogom mentora jer im je ona izazov i daje im priliku stjecanja novog znanja. Mnogi učitelji misle da bi trebali dodatno usavršavanje kao i dodatni materijal za svoj rad s učiteljima-pripravnicima. Mentori nisu dovoljno kvalificirani za svoj mentorski rad i zato im je potrebna podrška kroz radionice s primjerima dobre prakse te detaljne smjernice za posao koji rade.