Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

KONCEPT UGLEDA UČITELJA U NEKIM EUROPSKIM ZEMLJAMA

Jan Zimny ; Katoličko Sveučilište u Lublinu, Lublin, Poljska


Puni tekst: engleski pdf 278 Kb

str. 9-18

preuzimanja: 2.513

citiraj


Sažetak

Danas, kada se različite znanosti munjevito razvijaju , razmišljamo o njihovom značaju i kako se one mogu primijeniti u svakodnevnom životu. Učiteljski ugled je jedno od mnogih pitanja koja su postavljena prije ovog trenutka u razvoju znanosti. Dati ćemo kratki pregled problema u svjetlu istraživanja koja su provedena u nekim europskim zemljama. Moralni ugled je najvažniji u pedagogiji. Ponašanje osoba koja ima određeni ugled postaje primjer za druge ljude. Njegova velika snaga utječe na način razmišljanja i djela drugih ljudi. Autorov je cilj odgovoriti na pitanje: "Da li život unutar totalitarnih sustava utječe na mentalitet ljudi i, ako da, kako?" Ponuđena hipoteza koja će se istraživati glasi: 'U post-totalitarnim društvima ljudi su više dogmatični i zastupaju nedemokratske stavove više nego u zemljama stare demokracije '.

Ključne riječi

prestiž; obrazovanje; učitelji; demokracija

Hrčak ID:

53038

URI

https://hrcak.srce.hr/53038

Datum izdavanja:

29.3.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.365 *