hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

USPOREĐIVANJE BIHEVIORISTIČKOG I KONSTRUKTIVISTIČKOG UČENJA I PODUČAVANJA

Majda Pšunder ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Branka Ribič Hederih ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (262 KB) str. 34-38 preuzimanja: 17.000* citiraj
APA 6th Edition
Pšunder, M. i Ribič Hederih, B. (2010). THE COMPARISON BETWEEN THE BEHAVIOURAL AND CONSTRUCTIVIST LEARNING AND TEACHING. Informatologia, 43 (1), 34-38. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/53040
MLA 8th Edition
Pšunder, Majda i Branka Ribič Hederih. "THE COMPARISON BETWEEN THE BEHAVIOURAL AND CONSTRUCTIVIST LEARNING AND TEACHING." Informatologia, vol. 43, br. 1, 2010, str. 34-38. https://hrcak.srce.hr/53040. Citirano 19.08.2019.
Chicago 17th Edition
Pšunder, Majda i Branka Ribič Hederih. "THE COMPARISON BETWEEN THE BEHAVIOURAL AND CONSTRUCTIVIST LEARNING AND TEACHING." Informatologia 43, br. 1 (2010): 34-38. https://hrcak.srce.hr/53040
Harvard
Pšunder, M., i Ribič Hederih, B. (2010). 'THE COMPARISON BETWEEN THE BEHAVIOURAL AND CONSTRUCTIVIST LEARNING AND TEACHING', Informatologia, 43(1), str. 34-38. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/53040 (Datum pristupa: 19.08.2019.)
Vancouver
Pšunder M, Ribič Hederih B. THE COMPARISON BETWEEN THE BEHAVIOURAL AND CONSTRUCTIVIST LEARNING AND TEACHING. Informatologia [Internet]. 2010 [pristupljeno 19.08.2019.];43(1):34-38. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/53040
IEEE
M. Pšunder i B. Ribič Hederih, "THE COMPARISON BETWEEN THE BEHAVIOURAL AND CONSTRUCTIVIST LEARNING AND TEACHING", Informatologia, vol.43, br. 1, str. 34-38, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/53040. [Citirano: 19.08.2019.]

Sažetak
Razlika između biheviorističkog i konstruktivističkog pristupa učenju i podučavanju proizlazi iz različitog poimanja znanja. U Sloveniji trenutno prevladava bihevioristički pristup učenju i podučavanju, jer ga učitelji najbolje poznaju, a bio je prisutan i u cijelom obrazovnom sustavu. Oni učitelji koji drugačije vrednuju znanje, uvode promijenjen pristup učenju i podučavanju koji proizlazi iz konstruktivističke paradigme. Oba pristupa se suočavaju s nekoliko dilema koje su više prisutne među učiteljima u praksi, nego kod predlagatelja promjena koji ne rade neposredno u praksi. Posljedice uvođenja promjena uključuju različita tumačenja vrednovanja, provjeravanja i ocjenjivanja. S didaktičnog pogleda uloga povratne informacije se mijenja. Njeno težište se prenosi s ocjenjivanja na provjeravanje. Za učenika nije bitna uloga povratne informacije već njeno značenje.

Ključne riječi
učenje i podučavanje; konstruktivizam; biheviorizam; povratna veza; dilema

Hrčak ID: 53040

URI
https://hrcak.srce.hr/53040

[engleski]

Posjeta: 17.910 *