hrcak mascot   Srce   HID

Preliminary communication

USPOREĐIVANJE BIHEVIORISTIČKOG I KONSTRUKTIVISTIČKOG UČENJA I PODUČAVANJA

Majda Pšunder ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Branka Ribič Hederih ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija

Fulltext: english, pdf (262 KB) pages 34-38 downloads: 20.162* cite
APA 6th Edition
Pšunder, M. & Ribič Hederih, B. (2010). THE COMPARISON BETWEEN THE BEHAVIOURAL AND CONSTRUCTIVIST LEARNING AND TEACHING. Informatologia, 43 (1), 34-38. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/53040
MLA 8th Edition
Pšunder, Majda and Branka Ribič Hederih. "THE COMPARISON BETWEEN THE BEHAVIOURAL AND CONSTRUCTIVIST LEARNING AND TEACHING." Informatologia, vol. 43, no. 1, 2010, pp. 34-38. https://hrcak.srce.hr/53040. Accessed 6 Aug. 2021.
Chicago 17th Edition
Pšunder, Majda and Branka Ribič Hederih. "THE COMPARISON BETWEEN THE BEHAVIOURAL AND CONSTRUCTIVIST LEARNING AND TEACHING." Informatologia 43, no. 1 (2010): 34-38. https://hrcak.srce.hr/53040
Harvard
Pšunder, M., and Ribič Hederih, B. (2010). 'THE COMPARISON BETWEEN THE BEHAVIOURAL AND CONSTRUCTIVIST LEARNING AND TEACHING', Informatologia, 43(1), pp. 34-38. Available at: https://hrcak.srce.hr/53040 (Accessed 06 August 2021)
Vancouver
Pšunder M, Ribič Hederih B. THE COMPARISON BETWEEN THE BEHAVIOURAL AND CONSTRUCTIVIST LEARNING AND TEACHING. Informatologia [Internet]. 2010 [cited 2021 August 06];43(1):34-38. Available from: https://hrcak.srce.hr/53040
IEEE
M. Pšunder and B. Ribič Hederih, "THE COMPARISON BETWEEN THE BEHAVIOURAL AND CONSTRUCTIVIST LEARNING AND TEACHING", Informatologia, vol.43, no. 1, pp. 34-38, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/53040. [Accessed: 06 August 2021]

Abstracts
Razlika između biheviorističkog i konstruktivističkog pristupa učenju i podučavanju proizlazi iz različitog poimanja znanja. U Sloveniji trenutno prevladava bihevioristički pristup učenju i podučavanju, jer ga učitelji najbolje poznaju, a bio je prisutan i u cijelom obrazovnom sustavu. Oni učitelji koji drugačije vrednuju znanje, uvode promijenjen pristup učenju i podučavanju koji proizlazi iz konstruktivističke paradigme. Oba pristupa se suočavaju s nekoliko dilema koje su više prisutne među učiteljima u praksi, nego kod predlagatelja promjena koji ne rade neposredno u praksi. Posljedice uvođenja promjena uključuju različita tumačenja vrednovanja, provjeravanja i ocjenjivanja. S didaktičnog pogleda uloga povratne informacije se mijenja. Njeno težište se prenosi s ocjenjivanja na provjeravanje. Za učenika nije bitna uloga povratne informacije već njeno značenje.

Keywords
učenje i podučavanje; konstruktivizam; biheviorizam; povratna veza; dilema

Hrčak ID: 53040

URI
https://hrcak.srce.hr/53040

[english]

Visits: 21.358 *