hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

JEDNA METODA OSTVARIVANJA POZIVA TEMELJENA NA ODREĐENOM SUSTAVU OTVORENOG KODA TELEFONSKE CENTRALE

Tihi Bilas   ORCID icon orcid.org/0000-0002-6232-5615 ; Odjel za elektrotehniku i računarstvo
Vedran Batoš ; Odjel za elektrotehniku i računarstvo
Boris Nemčić ; OJC Vimpelcom, Moscow, Russia

Puni tekst: hrvatski, pdf (271 KB) str. 62-70 preuzimanja: 560* citiraj
APA 6th Edition
Bilas, T., Batoš, V. i Nemčić, B. (2010). JEDNA METODA OSTVARIVANJA POZIVA TEMELJENA NA ODREĐENOM SUSTAVU OTVORENOG KODA TELEFONSKE CENTRALE. NAŠE MORE, 57 (1-2), 62-70. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/53563
MLA 8th Edition
Bilas, Tihi, et al. "JEDNA METODA OSTVARIVANJA POZIVA TEMELJENA NA ODREĐENOM SUSTAVU OTVORENOG KODA TELEFONSKE CENTRALE." NAŠE MORE, vol. 57, br. 1-2, 2010, str. 62-70. https://hrcak.srce.hr/53563. Citirano 27.06.2019.
Chicago 17th Edition
Bilas, Tihi, Vedran Batoš i Boris Nemčić. "JEDNA METODA OSTVARIVANJA POZIVA TEMELJENA NA ODREĐENOM SUSTAVU OTVORENOG KODA TELEFONSKE CENTRALE." NAŠE MORE 57, br. 1-2 (2010): 62-70. https://hrcak.srce.hr/53563
Harvard
Bilas, T., Batoš, V., i Nemčić, B. (2010). 'JEDNA METODA OSTVARIVANJA POZIVA TEMELJENA NA ODREĐENOM SUSTAVU OTVORENOG KODA TELEFONSKE CENTRALE', NAŠE MORE, 57(1-2), str. 62-70. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/53563 (Datum pristupa: 27.06.2019.)
Vancouver
Bilas T, Batoš V, Nemčić B. JEDNA METODA OSTVARIVANJA POZIVA TEMELJENA NA ODREĐENOM SUSTAVU OTVORENOG KODA TELEFONSKE CENTRALE. NAŠE MORE [Internet]. 2010 [pristupljeno 27.06.2019.];57(1-2):62-70. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/53563
IEEE
T. Bilas, V. Batoš i B. Nemčić, "JEDNA METODA OSTVARIVANJA POZIVA TEMELJENA NA ODREĐENOM SUSTAVU OTVORENOG KODA TELEFONSKE CENTRALE", NAŠE MORE, vol.57, br. 1-2, str. 62-70, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/53563. [Citirano: 27.06.2019.]

Sažetak
U radu su prikazani trendovi razvoja i implementacije VoIP nasuprot tradicionalnoj tehnologiji. Poseban naglasak dan je na statistike nekih europskih država, povećanje broja korisnika VoIP usluge i predviđanja razvoja spomenutoga u bliskoj budućnosti. Također je prikazana primjena sustava otvorenoga koda pri ostvarivanju telefonskih poziva. Na temelju analize postojećeg sustava, standardnih procedura i raspoložive tehnologije, predložena je jedna metoda ostvarivanja poziva temeljena na određenom sustavu otvorenoga koda telefonske centrale.

Ključne riječi
otvoreni sustav; telefonska centrala; biranje poziva; programiranje paketski govor

Hrčak ID: 53563

URI
https://hrcak.srce.hr/53563

[engleski]

Posjeta: 838 *