hrcak mascot   Srce   HID

NAŠE MORE : znanstveni časopis za more i pomorstvo, Vol. 57 No. 1-2, 2010.

Pregledni rad

A Dial Call Method Based on Specific Open Source Switchboard System

Tihi Bilas   ORCID icon orcid.org/0000-0002-6232-5615 ; Odjel za elektrotehniku i računarstvo
Vedran Batoš ; Odjel za elektrotehniku i računarstvo
Boris Nemčić ; OJC Vimpelcom, Moscow, Russia

Puni tekst: hrvatski, pdf (271 KB) str. 62-70 preuzimanja: 545* citiraj
APA 6th Edition
Bilas, T., Batoš, V. i Nemčić, B. (2010). JEDNA METODA OSTVARIVANJA POZIVA TEMELJENA NA ODREĐENOM SUSTAVU OTVORENOG KODA TELEFONSKE CENTRALE. NAŠE MORE, 57 (1-2), 62-70. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/53563
MLA 8th Edition
Bilas, Tihi, et al. "JEDNA METODA OSTVARIVANJA POZIVA TEMELJENA NA ODREĐENOM SUSTAVU OTVORENOG KODA TELEFONSKE CENTRALE." NAŠE MORE, vol. 57, br. 1-2, 2010, str. 62-70. https://hrcak.srce.hr/53563. Citirano 17.02.2019.
Chicago 17th Edition
Bilas, Tihi, Vedran Batoš i Boris Nemčić. "JEDNA METODA OSTVARIVANJA POZIVA TEMELJENA NA ODREĐENOM SUSTAVU OTVORENOG KODA TELEFONSKE CENTRALE." NAŠE MORE 57, br. 1-2 (2010): 62-70. https://hrcak.srce.hr/53563
Harvard
Bilas, T., Batoš, V., i Nemčić, B. (2010). 'JEDNA METODA OSTVARIVANJA POZIVA TEMELJENA NA ODREĐENOM SUSTAVU OTVORENOG KODA TELEFONSKE CENTRALE', NAŠE MORE, 57(1-2), str. 62-70. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/53563 (Datum pristupa: 17.02.2019.)
Vancouver
Bilas T, Batoš V, Nemčić B. JEDNA METODA OSTVARIVANJA POZIVA TEMELJENA NA ODREĐENOM SUSTAVU OTVORENOG KODA TELEFONSKE CENTRALE. NAŠE MORE [Internet]. 2010 [pristupljeno 17.02.2019.];57(1-2):62-70. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/53563
IEEE
T. Bilas, V. Batoš i B. Nemčić, "JEDNA METODA OSTVARIVANJA POZIVA TEMELJENA NA ODREĐENOM SUSTAVU OTVORENOG KODA TELEFONSKE CENTRALE", NAŠE MORE, vol.57, br. 1-2, str. 62-70, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/53563. [Citirano: 17.02.2019.]

Sažetak
In this work the trends of development and implementation of the VoIP system are presented in comparsion to the traditional technology. There is an emphasize for the statistics of some European countries, the increased number of VoIP users and a forecast of development in the near future. In addition, this paper has shown the application of open source systems in dial call procedures. Analysing the existing system, comparing the standard procedures as well as, available technologies, one dial call method has been proposed based on a specific open source switchboard system.

Ključne riječi
Open Source; Switchboard; Dial Plan; Programming; VoIP

Hrčak ID: 53563

URI
https://hrcak.srce.hr/53563

[hrvatski]

Posjeta: 812 *