hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

KREATIVNOST U NASTAVI UČITELJI I ORGANIZACIJA KREATIVNIH AKTIVNOSTI U NASTAVI GLAZBENE KULTURE

Eva Blažević ; Sveučilište u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku, Subotica, Republika Srpbija

Puni tekst: hrvatski, pdf (160 KB) str. 181-184 preuzimanja: 3.146* citiraj
APA 6th Edition
Blažević, E. (2010). KREATIVNOST U NASTAVI UČITELJI I ORGANIZACIJA KREATIVNIH AKTIVNOSTI U NASTAVI GLAZBENE KULTURE. Život i škola, LVI (23), 181-184. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/54027
MLA 8th Edition
Blažević, Eva. "KREATIVNOST U NASTAVI UČITELJI I ORGANIZACIJA KREATIVNIH AKTIVNOSTI U NASTAVI GLAZBENE KULTURE." Život i škola, vol. LVI, br. 23, 2010, str. 181-184. https://hrcak.srce.hr/54027. Citirano 05.12.2021.
Chicago 17th Edition
Blažević, Eva. "KREATIVNOST U NASTAVI UČITELJI I ORGANIZACIJA KREATIVNIH AKTIVNOSTI U NASTAVI GLAZBENE KULTURE." Život i škola LVI, br. 23 (2010): 181-184. https://hrcak.srce.hr/54027
Harvard
Blažević, E. (2010). 'KREATIVNOST U NASTAVI UČITELJI I ORGANIZACIJA KREATIVNIH AKTIVNOSTI U NASTAVI GLAZBENE KULTURE', Život i škola, LVI(23), str. 181-184. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/54027 (Datum pristupa: 05.12.2021.)
Vancouver
Blažević E. KREATIVNOST U NASTAVI UČITELJI I ORGANIZACIJA KREATIVNIH AKTIVNOSTI U NASTAVI GLAZBENE KULTURE. Život i škola [Internet]. 2010 [pristupljeno 05.12.2021.];LVI(23):181-184. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/54027
IEEE
E. Blažević, "KREATIVNOST U NASTAVI UČITELJI I ORGANIZACIJA KREATIVNIH AKTIVNOSTI U NASTAVI GLAZBENE KULTURE", Život i škola, vol.LVI, br. 23, str. 181-184, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/54027. [Citirano: 05.12.2021.]

Sažetak
U organizaciji odgojno-obrazovnog rada učitelji moraju osigurati sljedeće uvjete:
stvarati povoljnu socio-emocionalnu klimu, razvijati divergentno mišljenje, oslobađati
učenike od straha od evaluacije, osiguravati istodobno kako vanjsku, tako i unutarnju
evaluaciju, uspostavljati odnose slobode koji omogućuju kreativan razvoj, uključivati i
navikavati učenike na kreativan rad putem postavljanja kreativnih zadataka, pitanja koja će
pokretati njihove kreativne mentalne procese i pomoći učenicima u otklanjanju blokada koje
mogu izazvati inhibiciju njihovog kreativnog ponašanja u komunikaciji s drugim učenicima, s
drugim nastavnicima ili u obitelji.

Ključne riječi
učitelj; kreativnost; princip kreativnog rada; glazbeno kreativno dijete

Hrčak ID: 54027

URI
https://hrcak.srce.hr/54027

[engleski]

Posjeta: 4.042 *