hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Imitiranje složenih pokreta kod školske djece s poteškoćama u učenju

Martina Ozbič   ORCID icon orcid.org/0000-0002-2403-0496 ; Faculty of Education, University of Ljubljana, Slovenia
Tjaša Filipčič ; Faculty of Education, University of Ljubljana, Slovenia

Puni tekst: hrvatski, pdf (374 KB) str. 44-55 preuzimanja: 1.042* citiraj
APA 6th Edition
Ozbič, M. i Filipčič, T. (2010). Imitiranje složenih pokreta kod školske djece s poteškoćama u učenju. Kinesiology, 42. (1.), 44-55. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/54241
MLA 8th Edition
Ozbič, Martina i Tjaša Filipčič. "Imitiranje složenih pokreta kod školske djece s poteškoćama u učenju." Kinesiology, vol. 42., br. 1., 2010, str. 44-55. https://hrcak.srce.hr/54241. Citirano 15.11.2019.
Chicago 17th Edition
Ozbič, Martina i Tjaša Filipčič. "Imitiranje složenih pokreta kod školske djece s poteškoćama u učenju." Kinesiology 42., br. 1. (2010): 44-55. https://hrcak.srce.hr/54241
Harvard
Ozbič, M., i Filipčič, T. (2010). 'Imitiranje složenih pokreta kod školske djece s poteškoćama u učenju', Kinesiology, 42.(1.), str. 44-55. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/54241 (Datum pristupa: 15.11.2019.)
Vancouver
Ozbič M, Filipčič T. Imitiranje složenih pokreta kod školske djece s poteškoćama u učenju. Kinesiology [Internet]. 2010 [pristupljeno 15.11.2019.];42.(1.):44-55. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/54241
IEEE
M. Ozbič i T. Filipčič, "Imitiranje složenih pokreta kod školske djece s poteškoćama u učenju", Kinesiology, vol.42., br. 1., str. 44-55, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/54241. [Citirano: 15.11.2019.]

Sažetak
Razvojni koordinacijski poremećaj (DCD) je često zanemaren i u radu sa školskom djecom i u svakodnevnom radu s djecom. DCD podrazumijeva jedan ili cijeli heterogeni spektar razvojnih poremećaja koji utječu na inicijaciju, organizaciju i izvedbu nekog pokreta. Cilj ovog članka bio je privući pažnju na ovaj problem i dokazati da nastavnici različitih predmeta mogu vrlo lako prepoznati učenike s razvojnim koordinacijskim poremećajem. Brzo prepoznavanje omogućuje brzu intervenciju koja rezultira napretkom u razvoju kretnih sposobnosti kod učenika s DCD-om. Ovo je istraživanje pokazalo kako je moguće razlikovati učenike s poteškoćama u učenju od ostalih učenika primjenom 20 zadataka okupljenih u Bergès-Lézineovom testu imitiranja pokreta.

Ključne riječi
razvojni koordinacijski poremećaj; poteškoće u učenju; konstrukcijska dispraksija

Hrčak ID: 54241

URI
https://hrcak.srce.hr/54241

[engleski]

Posjeta: 1.756 *