Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Značaj menadžmenta u sportu i turizmu Hrvatske

Zdenko Šipić ; Hotel Dijamant, Poreč, Hrvatska
Marija Zegnal ; Učenički dom Križevci, Križevci, Hrvatska
Željka Breslauer Mesarić


Puni tekst: hrvatski doc 67 Kb

str. 301-306

preuzimanja: 1.693

citiraj


Sažetak

Fenomen sporta i sportske rekreacije u turizmu postao je predmet mnogih istraživanja domaćih, ali i stranih stručnjaka. Naime, prepoznata je nužnost suradnje raznih stručnjaka s jedinstvenim ciljem doprinosa u kreiranju turističkog proizvoda. Istra je prepoznatljiva upravo po kvalitetnom turističkom proizvodu koji je vrlo prihvatljiv, posebno stranom gostu, jer zadovoljava očekivanja gosta. Danas je nezamislivo da na primjer, jedan hotel nema wellness sa svim elementima za aktivni oporavak i uravnoteženje duha i tijela. Kada govorimo o sportu u turizmu najčešće podrazumijevamo boravak sportskih klubova u obliku pripreme sportaša. Temeljna karakteristika priprema sportaša je da mali broj osoba (sportska momčad) koristi veliki prostor kao sportske dvorane, nogometna igrališta i bazene. Značaj sportskog menadžmenta je nemjerljiv u odnosu na uspješnost turističke djelatnosti, a jednako tako naglašavamo nužnost suradnje s timom različitih stručnjaka.

Ključne riječi

menadžment u sportu; sport; rekreacija; tuizam; hotel

Hrčak ID:

54865

URI

https://hrcak.srce.hr/54865

Datum izdavanja:

18.3.2010.

Posjeta: 3.338 *