Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Holistički odnosi s medijima organizacija u kulturi

Đorđe Obradović
Ivana Medo Bogdanović


Puni tekst: hrvatski pdf 563 Kb

str. 73-90

preuzimanja: 2.768

citiraj


Sažetak

Istraživanje vodećih udžbenika i priručnika na visokoškolskim institucijama u Hrvatskoj pokazuje da se odnosi s medijima promatraju parcijalno, kakvi nisu u stvarnosti, u skladu s dva osnovna i suprotstavljena gledišta prema kojima su oni ili dio
odnosa s javnostima ili dio marketinga. Pojavom novih medija i prevladavanjem višesmjernog asimetričnog komuniciranja, nameće se cjelovit pristup odnosima s medijima. Te postavke potvrđuje i provedena studija slučaja o odnosima s medijima Dubrovačkih ljetnih igara tijekom sezone 2009. Tako ovaj rad uz holistički pristup
odnosima s medijima za organizacije u kulturi i male organizacije uopće, na osnovi analize i istraživanja izvodi nove definicije odnosa s medijima i publiciteta.

Ključne riječi

odnosi s medijima; publicitet; kultura; odnosi s javnostima; marketing; holistički pristup

Hrčak ID:

55354

URI

https://hrcak.srce.hr/55354

Datum izdavanja:

5.4.2010.

Posjeta: 4.270 *