APA 6th Edition PAVLEKOVIĆ, M., ZEKIĆ-SUŠAC, M. i Đurđević, I. (2010). RECOGNIZING MATHEMATICALLY GIFTED CHILDREN BY USING EXPERT SYSTEMS', TEACHERS', AND PSYCHOLOGISTS' ESTIMATIONS. Društvena istraživanja, 19 (3 (107)), 487-510. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/55456
MLA 8th Edition PAVLEKOVIĆ, Margita, et al. "RECOGNIZING MATHEMATICALLY GIFTED CHILDREN BY USING EXPERT SYSTEMS', TEACHERS', AND PSYCHOLOGISTS' ESTIMATIONS." Društvena istraživanja, vol. 19, br. 3 (107), 2010, str. 487-510. https://hrcak.srce.hr/55456. Citirano 15.04.2021.
Chicago 17th Edition PAVLEKOVIĆ, Margita, Marijana ZEKIĆ-SUŠAC i Ivana Đurđević. "RECOGNIZING MATHEMATICALLY GIFTED CHILDREN BY USING EXPERT SYSTEMS', TEACHERS', AND PSYCHOLOGISTS' ESTIMATIONS." Društvena istraživanja 19, br. 3 (107) (2010): 487-510. https://hrcak.srce.hr/55456
Harvard PAVLEKOVIĆ, M., ZEKIĆ-SUŠAC, M., i Đurđević, I. (2010). 'RECOGNIZING MATHEMATICALLY GIFTED CHILDREN BY USING EXPERT SYSTEMS', TEACHERS', AND PSYCHOLOGISTS' ESTIMATIONS', Društvena istraživanja, 19(3 (107)), str. 487-510. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/55456 (Datum pristupa: 15.04.2021.)
Vancouver PAVLEKOVIĆ M, ZEKIĆ-SUŠAC M, Đurđević I. RECOGNIZING MATHEMATICALLY GIFTED CHILDREN BY USING EXPERT SYSTEMS', TEACHERS', AND PSYCHOLOGISTS' ESTIMATIONS. Društvena istraživanja [Internet]. 2010 [pristupljeno 15.04.2021.];19(3 (107)):487-510. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/55456
IEEE M. PAVLEKOVIĆ, M. ZEKIĆ-SUŠAC i I. Đurđević, "RECOGNIZING MATHEMATICALLY GIFTED CHILDREN BY USING EXPERT SYSTEMS', TEACHERS', AND PSYCHOLOGISTS' ESTIMATIONS", Društvena istraživanja, vol.19, br. 3 (107), str. 487-510, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/55456. [Citirano: 15.04.2021.]
Sažetak Znanstveno dokazana psihološka detekcija darovitih učenika
obično nije dostupna u svim školama. Kako bi se omogućilo
točno i rano prepoznavanje matematički darovite djece,
predložen je inteligentni ekspertni sustav MathGift kao
pomoć učiteljima u donošenju odluke o matematičkoj
darovitosti djece u četvrtom razredu osnovne škole. Osim
matematičkih kompetencija, sustav uključuje ostale
komponente darovitosti u donošenju odluke, kao što su
kognitivne komponente darovitosti, osobne komponente koje
pridonose razvoju darovitosti, strategije učenja i vježbanja, kao i neke činitelje okoline. Istraživanje je provedeno u deset
osnovnih škola, pri čemu su prikupljene procjene
ekspertnoga sustava, psihologa i učitelja za svako dijete u
promatranom uzorku. Rad opisuje neke razlike između
procjena darovitosti djece dobivenih u ekspertnom sustavu
psihologa i učitelja. Rezultati pokazuju da se ekspertni sustav
može predložiti kao metodološki alat koji će pomoći
učiteljima u odlučivanju o matematičkoj darovitosti djece.