hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

IZBORNI PREDMET "VJEŠTINE STUDIRANJA" NA MEDICINSKOM FAKULTETU U ZAGREBU: OPIS I KVALITATIVNA EVALUACIJA

Dario SAMBUNJAK ; Medicinski fakultet, Croatian Medical Journal
Darko HREN ; Filozofski fakultet, Split

Puni tekst: hrvatski, pdf (195 KB) str. 577-596 preuzimanja: 708* citiraj
APA 6th Edition
SAMBUNJAK, D. i HREN, D. (2010). IZBORNI PREDMET "VJEŠTINE STUDIRANJA" NA MEDICINSKOM FAKULTETU U ZAGREBU: OPIS I KVALITATIVNA EVALUACIJA. Društvena istraživanja, 19 (3 (107)), 577-596. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/55468
MLA 8th Edition
SAMBUNJAK, Dario i Darko HREN. "IZBORNI PREDMET "VJEŠTINE STUDIRANJA" NA MEDICINSKOM FAKULTETU U ZAGREBU: OPIS I KVALITATIVNA EVALUACIJA." Društvena istraživanja, vol. 19, br. 3 (107), 2010, str. 577-596. https://hrcak.srce.hr/55468. Citirano 31.10.2020.
Chicago 17th Edition
SAMBUNJAK, Dario i Darko HREN. "IZBORNI PREDMET "VJEŠTINE STUDIRANJA" NA MEDICINSKOM FAKULTETU U ZAGREBU: OPIS I KVALITATIVNA EVALUACIJA." Društvena istraživanja 19, br. 3 (107) (2010): 577-596. https://hrcak.srce.hr/55468
Harvard
SAMBUNJAK, D., i HREN, D. (2010). 'IZBORNI PREDMET "VJEŠTINE STUDIRANJA" NA MEDICINSKOM FAKULTETU U ZAGREBU: OPIS I KVALITATIVNA EVALUACIJA', Društvena istraživanja, 19(3 (107)), str. 577-596. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/55468 (Datum pristupa: 31.10.2020.)
Vancouver
SAMBUNJAK D, HREN D. IZBORNI PREDMET "VJEŠTINE STUDIRANJA" NA MEDICINSKOM FAKULTETU U ZAGREBU: OPIS I KVALITATIVNA EVALUACIJA. Društvena istraživanja [Internet]. 2010 [pristupljeno 31.10.2020.];19(3 (107)):577-596. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/55468
IEEE
D. SAMBUNJAK i D. HREN, "IZBORNI PREDMET "VJEŠTINE STUDIRANJA" NA MEDICINSKOM FAKULTETU U ZAGREBU: OPIS I KVALITATIVNA EVALUACIJA", Društvena istraživanja, vol.19, br. 3 (107), str. 577-596, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/55468. [Citirano: 31.10.2020.]

Sažetak
Jedna od ključnih kompetencija koje bi student medicine trebao
razviti tijekom studija jest "učiti kako učiti". Izborni kolegij "Vještine
studiranja" pokrenut je na Medicinskom fakultetu u Zagrebu
2007. godine i dosad ga je pohađalo 130 studenata, uglavnom
prve godine. Kolegij traje 25 sati, zasniva se na Kolbovoj teoriji
ciklusa iskustvenog učenja, a radi na razvijanju znanja i sposobnosti
postavljanja ciljeva, organizacije vremena, poboljšavanja
pamćenja i davanja povratne informacije. Studentima se pomaže
i u osvješćivanju osobnih motivacija i potreba. Rabe se kreativne i
inovativne metode, poput rješavanja upitnika, glume, pisanja
osobne vizije, slušanja glazbe i istodobnoga sudjelovanja dvaju
nastavnika u nastavi. Kvalitativna evaluacija pokazala je da
studenti vrlo pozitivno ocjenjuju kolegij, posebice opuštenu
atmosferu, dobru komunikaciju s nastavnicima i visok stupanj
interaktivnosti u nastavi. Kao povoljne ishode kolegija studenti su
naveli poticaj na samopromatranje, potvrdu i produbljivanje
dosad stečenih znanja i vještina učenja te usvajanje novih
metoda i tehnika. Glavne primjedbe kolegiju odnosile su se na
vrijeme njegova održavanja, trajanje nastave i strogost u nadzoru
pohađanja nastave. Rezultati kvalitativne evaluacije pokazuju da
je kolegij dobro prihvaćen, ali bi prikladnije vrijeme za njegovo
održavanje bio sam početak akademske godine.

Ključne riječi
vještine studiranja; izborni predmet; studenti medicine

Hrčak ID: 55468

URI
https://hrcak.srce.hr/55468

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.355 *