hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

SISTEMSKI POSTUPCI I POGREŠKE U SINHRONIZACIJI PODATAKA O STRANKAMA U OSIGURAVAJUĆIM DRUŠTVIMA

Ostojić Josip ; Croatia osiguranje d.d Zagreb, Hrvatska
Mile Pavlić ; Odjel za informatiku, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Zdravko Dovedan ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Fulltext: english, pdf (344 KB) pages 96-104 downloads: 350* cite
APA 6th Edition
Josip, O., Pavlić, M. & Dovedan, Z. (2010). SYSTEM PROCEDURES AND ERRORS IN CLIENTS DATA SYNCHRONIZATION IN INSURANCE COMPANIES. Informatologia, 43 (2), 96-104. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/55836
MLA 8th Edition
Josip, Ostojić, et al. "SYSTEM PROCEDURES AND ERRORS IN CLIENTS DATA SYNCHRONIZATION IN INSURANCE COMPANIES." Informatologia, vol. 43, no. 2, 2010, pp. 96-104. https://hrcak.srce.hr/55836. Accessed 29 Jul. 2021.
Chicago 17th Edition
Josip, Ostojić, Mile Pavlić and Zdravko Dovedan. "SYSTEM PROCEDURES AND ERRORS IN CLIENTS DATA SYNCHRONIZATION IN INSURANCE COMPANIES." Informatologia 43, no. 2 (2010): 96-104. https://hrcak.srce.hr/55836
Harvard
Josip, O., Pavlić, M., and Dovedan, Z. (2010). 'SYSTEM PROCEDURES AND ERRORS IN CLIENTS DATA SYNCHRONIZATION IN INSURANCE COMPANIES', Informatologia, 43(2), pp. 96-104. Available at: https://hrcak.srce.hr/55836 (Accessed 29 July 2021)
Vancouver
Josip O, Pavlić M, Dovedan Z. SYSTEM PROCEDURES AND ERRORS IN CLIENTS DATA SYNCHRONIZATION IN INSURANCE COMPANIES. Informatologia [Internet]. 2010 [cited 2021 July 29];43(2):96-104. Available from: https://hrcak.srce.hr/55836
IEEE
O. Josip, M. Pavlić and Z. Dovedan, "SYSTEM PROCEDURES AND ERRORS IN CLIENTS DATA SYNCHRONIZATION IN INSURANCE COMPANIES", Informatologia, vol.43, no. 2, pp. 96-104, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/55836. [Accessed: 29 July 2021]

Abstracts
U radu se opisuju aktivnosti i greške u procesu integracije stranaka. Prikazan je i model procesa integracije podataka o strankama u informacijskom sustavu osiguravajućeg društva. Temeljni poslovni procesi u prodaji i štetama osiguravajućeg društva su ključni izvor podataka o strankama. Proces integracije poslovnog informacijskog sustava nužno prati i proces integracije podataka o strankama, kao temeljnog tipa entiteta odnosno centralne tablice u bazi podataka. Izvršena je dekompozicija procesa integracije aplikacije štete i prodaja i detaljnije opisane aktivnosti pojedine faze. Proces integracije podataka o strankama dekomponiran je u tri faze: analiza, priprema i integracija. Svaka faza sastoji se od više aktivnosti, a neke aktivnosti su dalje dekomponirane. Prikazan je model procesa sinkronizacije stranaka kao jedne od ključnih aktivnosti u integraciji podataka o strankama.

Keywords
klijent; integracija; sinhronizacija; osiguravajuće društvo; procesni model

Hrčak ID: 55836

URI
https://hrcak.srce.hr/55836

[english]

Visits: 693 *