hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

UDŽBENIK ZA STUDENTE TEHNIKE U BOLONJSKOM STUDIJSKOM PROCESU

Jože Stropnik ; Strojarski fakultet, Sveučilište u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija

Puni tekst: hrvatski, pdf (223 KB) str. 139-142 preuzimanja: 303* citiraj
APA 6th Edition
Stropnik, J. (2010). UDŽBENIK ZA STUDENTE TEHNIKE U BOLONJSKOM STUDIJSKOM PROCESU. Informatologia, 43 (2), 139-142. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/55853
MLA 8th Edition
Stropnik, Jože. "UDŽBENIK ZA STUDENTE TEHNIKE U BOLONJSKOM STUDIJSKOM PROCESU." Informatologia, vol. 43, br. 2, 2010, str. 139-142. https://hrcak.srce.hr/55853. Citirano 26.02.2021.
Chicago 17th Edition
Stropnik, Jože. "UDŽBENIK ZA STUDENTE TEHNIKE U BOLONJSKOM STUDIJSKOM PROCESU." Informatologia 43, br. 2 (2010): 139-142. https://hrcak.srce.hr/55853
Harvard
Stropnik, J. (2010). 'UDŽBENIK ZA STUDENTE TEHNIKE U BOLONJSKOM STUDIJSKOM PROCESU', Informatologia, 43(2), str. 139-142. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/55853 (Datum pristupa: 26.02.2021.)
Vancouver
Stropnik J. UDŽBENIK ZA STUDENTE TEHNIKE U BOLONJSKOM STUDIJSKOM PROCESU. Informatologia [Internet]. 2010 [pristupljeno 26.02.2021.];43(2):139-142. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/55853
IEEE
J. Stropnik, "UDŽBENIK ZA STUDENTE TEHNIKE U BOLONJSKOM STUDIJSKOM PROCESU", Informatologia, vol.43, br. 2, str. 139-142, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/55853. [Citirano: 26.02.2021.]

Sažetak
Bolonjski studijski proces trebao bi donijeti promjene u organizaciji studija, načinu rada sa studentima, poboljšati kvalitetu studija i znanja studenata, skratiti trajanje studija i povećati uspješnost studija. U ostvarivanju postavljenih ciljeva važnu ulogu između ostalog ima i udžbenik. Postavlja se pitanje kakav bi trebao biti udžbenik za studente tehnike kako bi vodio i usmjeravao studente u svijet znanosti i struke, svijet spoznaje, razmišljanja i zaključivanja, kako bi osiguravao njihov duhovni razvoj i intelektualni rast, te ih osposobljavao za samostalni rad. Pred autorom udžbenika vrlo je zahtjevan i odgovoran zadatak na koji način izabrati sadržaj, kako metodički i didaktički oblikovati udžbenik, kako uključiti nove medije prijenosa znanja te usmjeravati korisnika na te izvore znanja, kako osigurati raznovrsne aktivnosti (misaone, senzoričke, produktivne, reproduktivne, itd.), kako pomoći studentu da usvoji nova znanja. U ovom prilogu prikazana su razmišljanja na koji način udovoljiti opisanim zahtjevima u udžbeniku koji je namijenjen studentima tehnike.

Ključne riječi
udžbenik; bolonjski proces; tehnika; didaktika; metodologija

Hrčak ID: 55853

URI
https://hrcak.srce.hr/55853

[engleski]

Posjeta: 578 *