Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

UDŽBENIK ZA STUDENTE TEHNIKE U BOLONJSKOM STUDIJSKOM PROCESU

Jože Stropnik ; Strojarski fakultet, Sveučilište u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 223 Kb

str. 139-142

preuzimanja: 501

citiraj


Sažetak

Bolonjski studijski proces trebao bi donijeti promjene u organizaciji studija, načinu rada sa studentima, poboljšati kvalitetu studija i znanja studenata, skratiti trajanje studija i povećati uspješnost studija. U ostvarivanju postavljenih ciljeva važnu ulogu između ostalog ima i udžbenik. Postavlja se pitanje kakav bi trebao biti udžbenik za studente tehnike kako bi vodio i usmjeravao studente u svijet znanosti i struke, svijet spoznaje, razmišljanja i zaključivanja, kako bi osiguravao njihov duhovni razvoj i intelektualni rast, te ih osposobljavao za samostalni rad. Pred autorom udžbenika vrlo je zahtjevan i odgovoran zadatak na koji način izabrati sadržaj, kako metodički i didaktički oblikovati udžbenik, kako uključiti nove medije prijenosa znanja te usmjeravati korisnika na te izvore znanja, kako osigurati raznovrsne aktivnosti (misaone, senzoričke, produktivne, reproduktivne, itd.), kako pomoći studentu da usvoji nova znanja. U ovom prilogu prikazana su razmišljanja na koji način udovoljiti opisanim zahtjevima u udžbeniku koji je namijenjen studentima tehnike.

Ključne riječi

udžbenik; bolonjski proces; tehnika; didaktika; metodologija

Hrčak ID:

55853

URI

https://hrcak.srce.hr/55853

Datum izdavanja:

30.6.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.158 *