hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Obrazovanje u području elektromotornih pogona i učinske elektronike: e-učenje i više od toga

Pavol Bauer ; Delft University of Technology, Delft, The Netherlands
Viliam Fedák ; Technical University of Kosice, Kosice Slovak Republic

Puni tekst: engleski, pdf (264 KB) str. 166-173 preuzimanja: 1.843* citiraj
APA 6th Edition
Bauer, P. i Fedák, V. (2010). Teaching Electrical Drives and Power Electronics: eLearning and Beyond. Automatika, 51 (2), 166-173. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/56348
MLA 8th Edition
Bauer, Pavol i Viliam Fedák. "Teaching Electrical Drives and Power Electronics: eLearning and Beyond." Automatika, vol. 51, br. 2, 2010, str. 166-173. https://hrcak.srce.hr/56348. Citirano 21.06.2021.
Chicago 17th Edition
Bauer, Pavol i Viliam Fedák. "Teaching Electrical Drives and Power Electronics: eLearning and Beyond." Automatika 51, br. 2 (2010): 166-173. https://hrcak.srce.hr/56348
Harvard
Bauer, P., i Fedák, V. (2010). 'Teaching Electrical Drives and Power Electronics: eLearning and Beyond', Automatika, 51(2), str. 166-173. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/56348 (Datum pristupa: 21.06.2021.)
Vancouver
Bauer P, Fedák V. Teaching Electrical Drives and Power Electronics: eLearning and Beyond. Automatika [Internet]. 2010 [pristupljeno 21.06.2021.];51(2):166-173. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/56348
IEEE
P. Bauer i V. Fedák, "Teaching Electrical Drives and Power Electronics: eLearning and Beyond", Automatika, vol.51, br. 2, str. 166-173, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/56348. [Citirano: 21.06.2021.]

Sažetak
U današnje je vrijeme način obrazovanja pod utjecajem elemenata e-učenja pri čemu je naglasak više na stjecanju vještina i razumijevanju postojećeg sadržaja nego stjecanju stvarnoga znanja. U članku je analizirano trenutno stanje razvoja e-učenja na području električnih pogona i učinske elektronike. Obrazovanje zasnovano na rješavanju specifičnih i projektno orijentiranih zadataka ključni su elementi suvremenog obrazovanja. Oni osiguravaju studentima dobra znanja u pojedinim tehničkim područjima, dok je integracija tih područja u stvaranju cjelovitog znanja i vještina znatno složeniji zadatak. Integracija pojedinih područja i pronalaženje reprezentativnih primjera kao i metoda učenja prikazana je na primjeru električnog pogona hibridnog automobila. U članku se analiziraju rezultati postignuti u razvoju multimedijski zasnovanih alata e-učenja u području električnih pogona i učinske elektronike kao i učenja na daljinu te virtualnih laboratorija. Na kraju su navedeni prijedlozi za unaprjeđenje i razvoj novih alata u okviru e-učenja.

Ključne riječi
e-učenje; projektno orijentirano učenje; električni pogoni; učinska (energetska) elektronika

Hrčak ID: 56348

URI
https://hrcak.srce.hr/56348

[engleski]

Posjeta: 2.381 *