Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Model radnog osposobljavanja učenika s većim intelektualnim teškoćama za obavljanje poslova u bankama hrane

Maja Petković ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 647 Kb

str. 103-112

preuzimanja: 556

citiraj


Sažetak

Radna sposobnost jedan je od glavnih kriterija uspješnosti svake osobe te bi sukladno tome osposobljavanje za rad trebalo biti jedno od osnovnih ciljeva obrazovanja svih osoba. Ostvarivanje radne uloge i za osobe s većim intelektualnim teškoćama od iznimne je važnosti, a tim više što ove osobe nakon završetka programa radnog osposobljavanja rijetko stupaju u radni odnos. U radu je dat prijedlog mogućeg modela radnog osposobljavanja učenika s većim intelektualnim teškoćama za obavljanje poslova u bankama hrane, koje bi kao jedan od oblika dobrotvornog društvenog rada u daljnjoj budućnosti mogle postati segment „u zajednici utemeljene rehabilitacije“. Ujedno je dat osvrt na mogućnosti i ograničenja u realizaciji mogućeg modela u Republici Hrvatskoj. Sam model osmišljen je na načelima zapošljavanja uz podršku kojim se osobama s intelektualnim teškoćama omogućava obavljanje plaćenog rada u redovnim radnim sredinama.

Ključne riječi

radno osposobljavanje; banke hrane; zapošljavanje uz podršku

Hrčak ID:

56854

URI

https://hrcak.srce.hr/56854

Datum izdavanja:

19.7.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.929 *