hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Kupovna orijentacija žena na tržištu odjeće

Ivan-Damir Anić
Mirela Mihić
Monika Jurić

Puni tekst: hrvatski, pdf (648 KB) str. 27-56 preuzimanja: 2.983* citiraj
APA 6th Edition
Anić, I., Mihić, M. i Jurić, M. (2010). Kupovna orijentacija žena na tržištu odjeće. Privredna kretanja i ekonomska politika, 20 (123), 27-56. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/57095
MLA 8th Edition
Anić, Ivan-Damir, et al. "Kupovna orijentacija žena na tržištu odjeće." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 20, br. 123, 2010, str. 27-56. https://hrcak.srce.hr/57095. Citirano 19.06.2021.
Chicago 17th Edition
Anić, Ivan-Damir, Mirela Mihić i Monika Jurić. "Kupovna orijentacija žena na tržištu odjeće." Privredna kretanja i ekonomska politika 20, br. 123 (2010): 27-56. https://hrcak.srce.hr/57095
Harvard
Anić, I., Mihić, M., i Jurić, M. (2010). 'Kupovna orijentacija žena na tržištu odjeće', Privredna kretanja i ekonomska politika, 20(123), str. 27-56. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/57095 (Datum pristupa: 19.06.2021.)
Vancouver
Anić I, Mihić M, Jurić M. Kupovna orijentacija žena na tržištu odjeće. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2010 [pristupljeno 19.06.2021.];20(123):27-56. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/57095
IEEE
I. Anić, M. Mihić i M. Jurić, "Kupovna orijentacija žena na tržištu odjeće", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.20, br. 123, str. 27-56, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/57095. [Citirano: 19.06.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (369 KB) str. 27-56 preuzimanja: 491* citiraj
APA 6th Edition
Anić, I., Mihić, M. i Jurić, M. (2010). Apparel Shopping Orientation of Female Consumers. Privredna kretanja i ekonomska politika, 20 (123), 27-56. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/57095
MLA 8th Edition
Anić, Ivan-Damir, et al. "Apparel Shopping Orientation of Female Consumers." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 20, br. 123, 2010, str. 27-56. https://hrcak.srce.hr/57095. Citirano 19.06.2021.
Chicago 17th Edition
Anić, Ivan-Damir, Mirela Mihić i Monika Jurić. "Apparel Shopping Orientation of Female Consumers." Privredna kretanja i ekonomska politika 20, br. 123 (2010): 27-56. https://hrcak.srce.hr/57095
Harvard
Anić, I., Mihić, M., i Jurić, M. (2010). 'Apparel Shopping Orientation of Female Consumers', Privredna kretanja i ekonomska politika, 20(123), str. 27-56. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/57095 (Datum pristupa: 19.06.2021.)
Vancouver
Anić I, Mihić M, Jurić M. Apparel Shopping Orientation of Female Consumers. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2010 [pristupljeno 19.06.2021.];20(123):27-56. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/57095
IEEE
I. Anić, M. Mihić i M. Jurić, "Apparel Shopping Orientation of Female Consumers", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.20, br. 123, str. 27-56, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/57095. [Citirano: 19.06.2021.]

Sažetak
Ciljevi su ovog rada identificiranje oblika orijentacije žena pri kupnji odjeće, segmentiranje tržišta te analiziranje razlika u kupovnom ponašanju žena kao i u njihovim demografskim obilježjima. Podaci prikupljeni anketiranjem žena u Splitsko-dalmatinskoj županiji analizirani su primjenom faktorske i klaster analize, hi-kvadrat testom i analizom varijance (ANOVA). Faktorskom analizom izdvojeno je sedam oblika kupovne orijentacije žena: faktor 1: trend, interes za odijevanje, užitak u kupnji; faktor 2: lakoća održavanja; faktor 3: orijentiranost na kvalitetu; faktor 4: lojalnost marki/prodavaonici; faktor 5: cjenovna osjetljivost; faktor 6: planiranje/racionalnost kupnje; faktor 7: podložnost utjecaju prodajnog osoblja. Polazeći od oblika kupovne orijentacije žena, k-means klaster analizom izdvojeno je pet različitih segmenata žena i to: (1) orijentirane na kvalitetu, (2) rukovođene funkcionalnošću, (3) usmjerene na modu, (4) indiferentne i (5) cjenovno osjetljive. Analizom varijance utvrđeno je da između segmenata žena postoje značajne statističke razlike u izdacima za kupnju odjeće, ali i u demografskim obilježjima.

Ključne riječi
kupovno ponašanje; kupovna orijentacija; segmentacija tržišta; žene, odjeća; Hrvatska

Hrčak ID: 57095

URI
https://hrcak.srce.hr/57095

[engleski]

Posjeta: 4.727 *