hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

KAKO DEFINIRATI I MJERITI KOMPETENCIJE STUDENATA – VALIDACIJA SKALE PERCIPIRANE KOMPETENTNOSTI ZA PSIHOSOCIJALNI RAD

Aleksandra Huić ; Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Neven Ricijaš   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8107-8448 ; Odsjek za poremećaje u ponašanju, Edukacijsko- rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Vanja Branica ; Studijski centar socijalnog rada, Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (137 KB) str. 195-221 preuzimanja: 1.577* citiraj
APA 6th Edition
Huić, A., Ricijaš, N. i Branica, V. (2010). KAKO DEFINIRATI I MJERITI KOMPETENCIJE STUDENATA – VALIDACIJA SKALE PERCIPIRANE KOMPETENTNOSTI ZA PSIHOSOCIJALNI RAD. Ljetopis socijalnog rada, 17 (2), 195-221. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/58882
MLA 8th Edition
Huić, Aleksandra, et al. "KAKO DEFINIRATI I MJERITI KOMPETENCIJE STUDENATA – VALIDACIJA SKALE PERCIPIRANE KOMPETENTNOSTI ZA PSIHOSOCIJALNI RAD." Ljetopis socijalnog rada, vol. 17, br. 2, 2010, str. 195-221. https://hrcak.srce.hr/58882. Citirano 24.08.2019.
Chicago 17th Edition
Huić, Aleksandra, Neven Ricijaš i Vanja Branica. "KAKO DEFINIRATI I MJERITI KOMPETENCIJE STUDENATA – VALIDACIJA SKALE PERCIPIRANE KOMPETENTNOSTI ZA PSIHOSOCIJALNI RAD." Ljetopis socijalnog rada 17, br. 2 (2010): 195-221. https://hrcak.srce.hr/58882
Harvard
Huić, A., Ricijaš, N., i Branica, V. (2010). 'KAKO DEFINIRATI I MJERITI KOMPETENCIJE STUDENATA – VALIDACIJA SKALE PERCIPIRANE KOMPETENTNOSTI ZA PSIHOSOCIJALNI RAD', Ljetopis socijalnog rada, 17(2), str. 195-221. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/58882 (Datum pristupa: 24.08.2019.)
Vancouver
Huić A, Ricijaš N, Branica V. KAKO DEFINIRATI I MJERITI KOMPETENCIJE STUDENATA – VALIDACIJA SKALE PERCIPIRANE KOMPETENTNOSTI ZA PSIHOSOCIJALNI RAD. Ljetopis socijalnog rada [Internet]. 2010 [pristupljeno 24.08.2019.];17(2):195-221. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/58882
IEEE
A. Huić, N. Ricijaš i V. Branica, "KAKO DEFINIRATI I MJERITI KOMPETENCIJE STUDENATA – VALIDACIJA SKALE PERCIPIRANE KOMPETENTNOSTI ZA PSIHOSOCIJALNI RAD", Ljetopis socijalnog rada, vol.17, br. 2, str. 195-221, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/58882. [Citirano: 24.08.2019.]

Sažetak
Suvremeni pristupi definiranja i razvoja pojedinih struka usmjereni su na određivanje generalnih i specifičnih kompetencija koje su potrebne za uspješno obavljanje poslova. Isto je i sa suvremenim studijskim programima koji u sklopu svakog kolegija te završetka pojedine obrazovne cjeline moraju definirati obrazovne ishode, odnosno kompetencije studenata po njegovom završetku. Predmet ovog teksta je definirati kompetencije u kontekstu psihosocijalnog rada, kao zajedničkom elementu profesionalnog djelovanja psihologa, socijalnih radnika i socijalnih pedagoga, te prikazati razvoj i metrijske karakteristike Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad primijenjene su na studentima navedenih struka.U istraživanju je sudjelovalo ukupno 585 studenata završnih godina psihologije, socijalnog rada i socijalne pedagogije, od čega 302 studenta koji su studirali prema tzv. starom modelu studijskog programa i 283 studenta preddiplomskog studija prema tzv. bolonjskom modelu. Postupak validacije Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad pokazuje stabilnu, ali različitu faktorsku strukturu s obzirom na model studijskog programa, te dobre metrijske karakteristike. Obrasci povezanosti s drugim varijablama govore u prilog konstruktne valjanosti skale. Rezultati istraživanja upućuju na raspravu o realnim razlikama u strukturi kompetentnosti studenata s obzirom na način studiranja.

Ključne riječi
kompetencije; psihosocijalni rad; psihologija; socijalni rad; socijalna pedagogija

Hrčak ID: 58882

URI
https://hrcak.srce.hr/58882

[engleski]

Posjeta: 2.856 *