hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

IMPLEMENTACIJA CIKLUSA MATERIJE U ZNASTVENO OBRAZOVANJE PUTEM PROJEKTNOG UČENJA

Jozef Macko ; Učiteljski fakultet, Katoličko sveučilište, Ružomberok, Slovačka
Dana Blahútová ; Učiteljski fakultet, Katoličko sveučilište, Ružomberok, Slovačka

Puni tekst: engleski, pdf (303 KB) str. 236-239 preuzimanja: 260* citiraj
APA 6th Edition
Macko, J. i Blahútová, D. (2010). IMPLEMENTATION THE CYCLE OF SUBSTANCES IN SCIENCE EDUCATION BY PROJECT TEACHING. Informatologia, 43 (3), 236-239. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/59107
MLA 8th Edition
Macko, Jozef i Dana Blahútová. "IMPLEMENTATION THE CYCLE OF SUBSTANCES IN SCIENCE EDUCATION BY PROJECT TEACHING." Informatologia, vol. 43, br. 3, 2010, str. 236-239. https://hrcak.srce.hr/59107. Citirano 08.03.2021.
Chicago 17th Edition
Macko, Jozef i Dana Blahútová. "IMPLEMENTATION THE CYCLE OF SUBSTANCES IN SCIENCE EDUCATION BY PROJECT TEACHING." Informatologia 43, br. 3 (2010): 236-239. https://hrcak.srce.hr/59107
Harvard
Macko, J., i Blahútová, D. (2010). 'IMPLEMENTATION THE CYCLE OF SUBSTANCES IN SCIENCE EDUCATION BY PROJECT TEACHING', Informatologia, 43(3), str. 236-239. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/59107 (Datum pristupa: 08.03.2021.)
Vancouver
Macko J, Blahútová D. IMPLEMENTATION THE CYCLE OF SUBSTANCES IN SCIENCE EDUCATION BY PROJECT TEACHING. Informatologia [Internet]. 2010 [pristupljeno 08.03.2021.];43(3):236-239. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/59107
IEEE
J. Macko i D. Blahútová, "IMPLEMENTATION THE CYCLE OF SUBSTANCES IN SCIENCE EDUCATION BY PROJECT TEACHING", Informatologia, vol.43, br. 3, str. 236-239, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/59107. [Citirano: 08.03.2021.]

Sažetak
Iz povijesti znanosti obrazovanja poznato je nekoliko pokušaja izrade novih nastavnih metoda pomoću školskih eksperimenata kao alata u razvoju učenikove osobnosti. Cilj reforme obrazovnog sustava u Slovačkoj je transformirati tradicionalnu enciklopedijsku nastavu u smjeru kreativnog i vrijednog obrazovanja, koje naglasak stavlja na aktivnost i osobne slobode. To bi se moglo postići postupnim uvođenjem inovativnih elemenata projektne nastave za znanost obrazovanja, što bi konačno trebalo dovesti do toga da učenika doživljava prirodu kao cjelinu. Važno je da se učenik može orijentirati na temu, prikupiti podatke, obraditi ih i sortirati i dati vlastita originalna rješenja i dizajn. Naš rad se odnosi na mogućnost korištenja projektne nastave na temu "ciklus tvari u prirodi".

Ključne riječi
učenje projekata; vodeni ciklus; znanstveno obrazovanje

Hrčak ID: 59107

URI
https://hrcak.srce.hr/59107

[engleski]

Posjeta: 495 *