hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

TEORIJSKO-KONCEPTUALNE DILEME KOD OBRAZOVANJA UČITELJA: IZMEĐU HRVATSKOG I EUROPSKOG KVALIFIKACIJSKOG OKVIRA

Jasna Krstović ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Renata Čepić ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (254 KB) str. 240-245 preuzimanja: 376* citiraj
APA 6th Edition
Krstović, J. i Čepić, R. (2010). THEORETICAL-CONCEPTUAL DILEMMAS OF TEACHER EDUCATION: BETWEEN CROATIAN AND EUROPEAN QUALIFICATIONS FRAMEWORK. Informatologia, 43 (3), 240-245. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/59108
MLA 8th Edition
Krstović, Jasna i Renata Čepić. "THEORETICAL-CONCEPTUAL DILEMMAS OF TEACHER EDUCATION: BETWEEN CROATIAN AND EUROPEAN QUALIFICATIONS FRAMEWORK." Informatologia, vol. 43, br. 3, 2010, str. 240-245. https://hrcak.srce.hr/59108. Citirano 02.03.2021.
Chicago 17th Edition
Krstović, Jasna i Renata Čepić. "THEORETICAL-CONCEPTUAL DILEMMAS OF TEACHER EDUCATION: BETWEEN CROATIAN AND EUROPEAN QUALIFICATIONS FRAMEWORK." Informatologia 43, br. 3 (2010): 240-245. https://hrcak.srce.hr/59108
Harvard
Krstović, J., i Čepić, R. (2010). 'THEORETICAL-CONCEPTUAL DILEMMAS OF TEACHER EDUCATION: BETWEEN CROATIAN AND EUROPEAN QUALIFICATIONS FRAMEWORK', Informatologia, 43(3), str. 240-245. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/59108 (Datum pristupa: 02.03.2021.)
Vancouver
Krstović J, Čepić R. THEORETICAL-CONCEPTUAL DILEMMAS OF TEACHER EDUCATION: BETWEEN CROATIAN AND EUROPEAN QUALIFICATIONS FRAMEWORK. Informatologia [Internet]. 2010 [pristupljeno 02.03.2021.];43(3):240-245. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/59108
IEEE
J. Krstović i R. Čepić, "THEORETICAL-CONCEPTUAL DILEMMAS OF TEACHER EDUCATION: BETWEEN CROATIAN AND EUROPEAN QUALIFICATIONS FRAMEWORK", Informatologia, vol.43, br. 3, str. 240-245, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/59108. [Citirano: 02.03.2021.]

Sažetak
Afirmacijom ideje Europe kao zajedničkog prostora i Europe kao društva znanja, odnosno društva koje uči, potaknuta su pitanja integracijskih procesa u središtu kojih je harmoniziranje hrvatskog visokoškolskog obrazovnog sustava sa sustavima obrazovanja u razvijenim zemljama. Pogled prema Europi važan je okvir u kojem se konceptualiziraju promjene u odgojno-obrazovnom sustavu, pa tako i u podsustavu obrazovanja učitelja u Hrvatskoj.
Osnovna intencija ovoga rada je analiziranje i problematiziranje aktualnih pitanja konceptualizacije Hrvatskog kvalifikacijskog okvira u kontekstu planiranja i razvoja programa.U tom se kontekstu autorice zalažu za prihvaćanje kompetencijskog pristupa temeljenog na ishodima učenja (Outcomes Based Education) i kompetencijama ( The concept of competence / The concept of key competences) kao intrizičnim elementima pedagoškog preokreta, odnosno svojevrsnoj novoj paradigmi na kojoj se mogu utemeljiti procesi planiranja i razvoja suvremenih studijskih programa/kurikuluma za obrazovanje učitelja.

Ključne riječi
ishodi učenja; kvalifikacijski okvir; kurikulum; obrazovanje učitelja

Hrčak ID: 59108

URI
https://hrcak.srce.hr/59108

[engleski]

Posjeta: 805 *