hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Medijska pedagogija u vjeronauku i katehezi: kriteriji izbora i načini korištenja nekih suvremenih medija

Jadranka Garmaz ; Katolički bogoslovni fakultet, Sveučilište u Splitu

Puni tekst: hrvatski, pdf (340 KB) str. 310-332 preuzimanja: 1.765* citiraj
APA 6th Edition
Garmaz, J. (2010). Medijska pedagogija u vjeronauku i katehezi: kriteriji izbora i načini korištenja nekih suvremenih medija. Crkva u svijetu, 45 (3), 310-332. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/59351
MLA 8th Edition
Garmaz, Jadranka. "Medijska pedagogija u vjeronauku i katehezi: kriteriji izbora i načini korištenja nekih suvremenih medija." Crkva u svijetu, vol. 45, br. 3, 2010, str. 310-332. https://hrcak.srce.hr/59351. Citirano 06.12.2019.
Chicago 17th Edition
Garmaz, Jadranka. "Medijska pedagogija u vjeronauku i katehezi: kriteriji izbora i načini korištenja nekih suvremenih medija." Crkva u svijetu 45, br. 3 (2010): 310-332. https://hrcak.srce.hr/59351
Harvard
Garmaz, J. (2010). 'Medijska pedagogija u vjeronauku i katehezi: kriteriji izbora i načini korištenja nekih suvremenih medija', Crkva u svijetu, 45(3), str. 310-332. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/59351 (Datum pristupa: 06.12.2019.)
Vancouver
Garmaz J. Medijska pedagogija u vjeronauku i katehezi: kriteriji izbora i načini korištenja nekih suvremenih medija. Crkva u svijetu [Internet]. 2010 [pristupljeno 06.12.2019.];45(3):310-332. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/59351
IEEE
J. Garmaz, "Medijska pedagogija u vjeronauku i katehezi: kriteriji izbora i načini korištenja nekih suvremenih medija", Crkva u svijetu, vol.45, br. 3, str. 310-332, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/59351. [Citirano: 06.12.2019.]

Sažetak
Članak fokusira medijsku pedagogiju u području interesa
medijske didaktike te ima zadaću osvijetliti neke kriterije izbora i
skicirati načine korištenja medija u vjeronauku/katehezi, poklanjajući
pri tome posebnu pozornost metodičkom radu s mrežom (internetom),
filmom, (pop ili rock) glazbom, videom i s umjetničkim reprodukcijama.
Članak se sastoji od dva dijela. U prvom dijelu autorica skicira vrste,
uloge i obilježja medija i medijski posredovane komunikacije, kao
i ciljeve medijske pedagogije u području vjeronauka i kateheze. U
drugome dijelu navode se kriteriji izbora i predlažu se neke metode
korištenja gore navedenih medija u vjeronauku/katehezi.

Ključne riječi
medijska pedagogija; medijska didaktika; medijska kompetencija u vjeronauku/katehezi; mreža; televizija; film; video; glazba; slikovna didaktika

Hrčak ID: 59351

URI
https://hrcak.srce.hr/59351

[engleski]

Posjeta: 2.392 *