Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Utjecaj upravljanja na kreativnost i transfer znanja u akademskom virtualnom poduzeću

Nuša Fain ; Faculty of Mechanical Engineering, Askerceva 6, 1000 Ljubljana, Slovenia
Miro Kline ; Faculty of Social Sciences, Kardeljeva ploščad 5, 1000 Ljubljana, Slovenia
Nikola Vukašinovič ; Faculty of Mechanical Engineering, Askerceva 6, 1000 Ljubljana, Slovenia
Jože Duhovnik ; Faculty of Mechanical Engineering, Askerceva 6, 1000 Ljubljana, Slovenia


Puni tekst: engleski pdf 180 Kb

str. 347-351

preuzimanja: 1.088

citiraj


Sažetak

U konkurentnom okruženju utemeljenom na znanju povećana je uloga kreativnosti u razvoju novog proizvoda (RNP). Sveučilište kao pružatelj znanstvenog i tehnološkog znanja postalo je ključni igrač u RNP, kao dobavljač znanja i ljudskog kapitala i kao fizički prostor za nova poduzeća. Granice između znanosti i tehnologije, sveučilišta i industrije su fluidne. Ovaj članak istražuje stoga okolišne, strateške i organizacijske faktore koji utječu na inovacije u RNP procesu na primjeru akademskog virtualnog poduzeća (VP) koje je primijenjeno u oblikovanju kolegija Realizacija europskog globalnog proizvoda. VP predstavlja kreativnu radnu okolinu za studente, gdje oni djeluju kao pravi profesionalci u rješavanju stvarnog problema oblikovanja (konstruiranja).

Ključne riječi

akademsko virtualno poduzeće; kreativnost; inovativnost; gospodarstvo zasnovano na znanju; RNP proces

Hrčak ID:

59648

URI

https://hrcak.srce.hr/59648

Datum izdavanja:

30.9.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.035 *