hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

UTJECAJ PSEUDOFAKTORSKE MOTIVIRANOSTI NA KVALITETU USLUGE U ŠKOLSKOM MENADŽMENTU

Dinko Jukić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5595-4245 ; Trgovačka i komercijalna škola „Davor Milas“ Osijek, doktorand Ekonomskog fakulteta u Osijeku
Božica Dunković ; Agencija za razvoj Osječko-baranjske županije, doktorand Ekonomskog fakulteta u Osijeku

Puni tekst: hrvatski, pdf (171 KB) str. 97-111 preuzimanja: 789* citiraj
APA 6th Edition
Jukić, D. i Dunković, B. (2010). UTJECAJ PSEUDOFAKTORSKE MOTIVIRANOSTI NA KVALITETU USLUGE U ŠKOLSKOM MENADŽMENTU. Poslovna izvrsnost, 4 (1), 97-111. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/60995
MLA 8th Edition
Jukić, Dinko i Božica Dunković. "UTJECAJ PSEUDOFAKTORSKE MOTIVIRANOSTI NA KVALITETU USLUGE U ŠKOLSKOM MENADŽMENTU." Poslovna izvrsnost, vol. 4, br. 1, 2010, str. 97-111. https://hrcak.srce.hr/60995. Citirano 25.06.2019.
Chicago 17th Edition
Jukić, Dinko i Božica Dunković. "UTJECAJ PSEUDOFAKTORSKE MOTIVIRANOSTI NA KVALITETU USLUGE U ŠKOLSKOM MENADŽMENTU." Poslovna izvrsnost 4, br. 1 (2010): 97-111. https://hrcak.srce.hr/60995
Harvard
Jukić, D., i Dunković, B. (2010). 'UTJECAJ PSEUDOFAKTORSKE MOTIVIRANOSTI NA KVALITETU USLUGE U ŠKOLSKOM MENADŽMENTU', Poslovna izvrsnost, 4(1), str. 97-111. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/60995 (Datum pristupa: 25.06.2019.)
Vancouver
Jukić D, Dunković B. UTJECAJ PSEUDOFAKTORSKE MOTIVIRANOSTI NA KVALITETU USLUGE U ŠKOLSKOM MENADŽMENTU. Poslovna izvrsnost [Internet]. 2010 [pristupljeno 25.06.2019.];4(1):97-111. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/60995
IEEE
D. Jukić i B. Dunković, "UTJECAJ PSEUDOFAKTORSKE MOTIVIRANOSTI NA KVALITETU USLUGE U ŠKOLSKOM MENADŽMENTU", Poslovna izvrsnost, vol.4, br. 1, str. 97-111, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/60995. [Citirano: 25.06.2019.]

Sažetak
Prema suvremenom konceptu socijalne validacije pseudofaktorska motiviranost
koja se temelji na postavkama Herzbergove dvofaktorske teorije u školskom menadžmentu
može kulminirati neadekvatnom uslugom i slabom kvalitetom. Ključan činitelj upravo je
strateški menadžment koji mora poštivati počela KM, odnosno komparacije hijerarhije
potreba i hijerarhije vrijednosti.U radu se ukazuje na zastarjelost Maslowljeve hijerarhije
potreba kao i Herzbergove dvofaktorske teorije koja je proizašla iz potonje. Predlažu se moderniji
pristupi koji se koriste u neuromarketingu: limbički koncept te fenomenloški pristup
percepcije. Sukladno zadovoljenju zaposlenika, ali i teoriji jednakosti kao i odrednicama
Melerovog neprofi tnog marketinga, prednost se daje pravilno motiviranom zaposleniku.
Zadovoljan davatelj usluge posredno utječe na marketabilnost i profi tabilnost organizacije,
a prema počelima lateralnog marketinga on je ujedno i “promotor” usluge. Krajnji
korisnik usluge u školskom menadžmentu mora biti zadovoljen i na emotivnoj razini, a
ona se ostvaruje kroz principe koncepta SERVQUAL. Susretljivost i poistovjećivanje davatelja
usluga polazi od koncepta zadovoljenja, a ono pak od Kotlerove prizme unutrašnjeg,
vanjskog i interaktivnog marketinga. Nadilaženje pseudomotiviranosti ostvaruje se temeljnom
divizijom kompleksa individualnog nasuprot kolektivnog znanja. Ostvarivši takav
suvremen pristup, neprofi tna organizacija nadilazi defi niciju i postaje markentabilna, profi
tabilna i prepoznata po kvalitetnim uslugama.

Ključne riječi
motiviranost; usluga; zaposlenici; školski menadžment

Hrčak ID: 60995

URI
https://hrcak.srce.hr/60995

[engleski]

Posjeta: 1.181 *