APA 6th Edition Constantineanu, C. (2010). Biblija i javnost: Pavlov model za kršćanski angažman u društvu s upućivanjem na Poslanicu Rimljanima 13. Kairos, 4 (2), 191-212. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/61398
MLA 8th Edition Constantineanu, Corneliu. "Biblija i javnost: Pavlov model za kršćanski angažman u društvu s upućivanjem na Poslanicu Rimljanima 13." Kairos, vol. 4, no. 2, 2010, pp. 191-212. https://hrcak.srce.hr/61398. Accessed 25 Feb. 2021.
Chicago 17th Edition Constantineanu, Corneliu. "Biblija i javnost: Pavlov model za kršćanski angažman u društvu s upućivanjem na Poslanicu Rimljanima 13." Kairos 4, no. 2 (2010): 191-212. https://hrcak.srce.hr/61398
Harvard Constantineanu, C. (2010). 'Biblija i javnost: Pavlov model za kršćanski angažman u društvu s upućivanjem na Poslanicu Rimljanima 13', Kairos, 4(2), pp. 191-212. Available at: https://hrcak.srce.hr/61398 (Accessed 25 February 2021)
Vancouver Constantineanu C. Biblija i javnost: Pavlov model za kršćanski angažman u društvu s upućivanjem na Poslanicu Rimljanima 13. Kairos [Internet]. 2010 [cited 2021 February 25];4(2):191-212. Available from: https://hrcak.srce.hr/61398
IEEE C. Constantineanu, "Biblija i javnost: Pavlov model za kršćanski angažman u društvu s upućivanjem na Poslanicu Rimljanima 13", Kairos, vol.4, no. 2, pp. 191-212, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/61398. [Accessed: 25 February 2021]
Abstracts U kontekstu u kojemu značajnost Svetoga pisma za svakodnevno življenje blijedi, ovaj je članak argument o središnjosti Biblije kao temelja za holističko shvaćanje stvarnosti i autentičnoga kršćanskog angažmana u suvremenom društvu. Argument se temelji na dvostrukoj istini: gospodstvu Isusa Krista nad čitavom stvarnošću i općoj naravi evanđelja. Još podrobnije, rad nudi pregled Rimljanima 13 vezano uz pitanje kršćanskoga odnosa prema vlastima. U radu se dokazuje kako Pavao nudi zdrav teološki temelj na kojemu istovremeno legitimizira i ograničava autoritet vlasti, te predstavlja aktivno i pozitivno angažiranje kršćana u svijetu, zagovarajući prakse koje pridonose značajnom i miroljubivom življenju u širem društvu. U radu se zaključuje da je prema Pavlovom viđenju otkupljenja, crkva, kao paradigmatska zajednica novoga stvorenja, pozvana aktivno sudjelovati u društvu, imati konstruktivan, čak ponekad i kritički odnos prema vlastima i upraviteljskim strukturama,
ispovijedajući i svjedočeći Kristovo gospodstvo nad čitavom stvarnošću, u očekivanju konačnog otkupljenja Božjega stvorenja.