hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Ispitivanje poremećaja slušnog procesiranja pomoću filtriranih riječi kod učenika nižih razreda osnovne škole

Mladen Heđever ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek za logopediju
Ana Bonetti ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek za logopediju

Puni tekst: hrvatski, pdf (200 KB) str. 50-60 preuzimanja: 763* citiraj
APA 6th Edition
Heđever, M. i Bonetti, A. (2010). Ispitivanje poremećaja slušnog procesiranja pomoću filtriranih riječi kod učenika nižih razreda osnovne škole. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 46 (2), 50-60. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/61558
MLA 8th Edition
Heđever, Mladen i Ana Bonetti. "Ispitivanje poremećaja slušnog procesiranja pomoću filtriranih riječi kod učenika nižih razreda osnovne škole." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 46, br. 2, 2010, str. 50-60. https://hrcak.srce.hr/61558. Citirano 07.12.2019.
Chicago 17th Edition
Heđever, Mladen i Ana Bonetti. "Ispitivanje poremećaja slušnog procesiranja pomoću filtriranih riječi kod učenika nižih razreda osnovne škole." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 46, br. 2 (2010): 50-60. https://hrcak.srce.hr/61558
Harvard
Heđever, M., i Bonetti, A. (2010). 'Ispitivanje poremećaja slušnog procesiranja pomoću filtriranih riječi kod učenika nižih razreda osnovne škole', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 46(2), str. 50-60. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/61558 (Datum pristupa: 07.12.2019.)
Vancouver
Heđever M, Bonetti A. Ispitivanje poremećaja slušnog procesiranja pomoću filtriranih riječi kod učenika nižih razreda osnovne škole. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2010 [pristupljeno 07.12.2019.];46(2):50-60. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/61558
IEEE
M. Heđever i A. Bonetti, "Ispitivanje poremećaja slušnog procesiranja pomoću filtriranih riječi kod učenika nižih razreda osnovne škole", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.46, br. 2, str. 50-60, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/61558. [Citirano: 07.12.2019.]

Sažetak
Ovo je istraživanje provedeno u sklopu projekta čiji je cilj konstrukcija, standardizacija i normiranje prve baterije testova za ispitivanje poremećaja slušnog procesiranja (PSP) u školske djece u Hrvatskoj. Na uzorku od 143 učenika drugog, trećeg i četvrtog razreda osnovne škole primijenjen je jedan od četiri testa iz baterije: Test fi ltriranih riječi. Rezultati njegove primijene pokazali su dobru osjetljivost u odnosu na razrede, te povezanost njegovih rezultata s općim akademskim postignućima ispitanih učenika (školski uspjeh, čitanje, matematičke sposobnosti). Razlike u rezultatima na Test fi ltriranih riječi nisu pronađene u odnosu na spol ali distribucija rezultata pokazuje veće sposobnosti djevojčica. Slabiji rezultati znatno su češće bili prisutni u učenika sa slabijim jezično-govornim sposobnostima, lošijim školskim uspjehom te slabijom pažnjom.

Ključne riječi
poremećaji slušnog procesiranja; monoauralni test fi ltriranih riječi; učenici nižih razreda osnovne škole

Hrčak ID: 61558

URI
https://hrcak.srce.hr/61558

[engleski]

Posjeta: 1.233 *