hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Razlike u stilovima odlučivanja potrošača s obzirom na spol ispitanika uz poseban osvrt na Hrvatsku

Ivan-Damir Anić   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0179-6410 ; Ekonomski institut, Zagreb
Sunčana Piri Rajh ; Ekonomski fakultet-Zagreb
Edo Rajh ; Ekonomski institut, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (174 KB) str. 29-42 preuzimanja: 2.257* citiraj
APA 6th Edition
Anić, I., Piri Rajh, S. i Rajh, E. (2010). Razlike u stilovima odlučivanja potrošača s obzirom na spol ispitanika uz poseban osvrt na Hrvatsku. Market-Tržište, 22 (1), 29-42. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/62109
MLA 8th Edition
Anić, Ivan-Damir, et al. "Razlike u stilovima odlučivanja potrošača s obzirom na spol ispitanika uz poseban osvrt na Hrvatsku." Market-Tržište, vol. 22, br. 1, 2010, str. 29-42. https://hrcak.srce.hr/62109. Citirano 25.11.2020.
Chicago 17th Edition
Anić, Ivan-Damir, Sunčana Piri Rajh i Edo Rajh. "Razlike u stilovima odlučivanja potrošača s obzirom na spol ispitanika uz poseban osvrt na Hrvatsku." Market-Tržište 22, br. 1 (2010): 29-42. https://hrcak.srce.hr/62109
Harvard
Anić, I., Piri Rajh, S., i Rajh, E. (2010). 'Razlike u stilovima odlučivanja potrošača s obzirom na spol ispitanika uz poseban osvrt na Hrvatsku', Market-Tržište, 22(1), str. 29-42. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/62109 (Datum pristupa: 25.11.2020.)
Vancouver
Anić I, Piri Rajh S, Rajh E. Razlike u stilovima odlučivanja potrošača s obzirom na spol ispitanika uz poseban osvrt na Hrvatsku. Market-Tržište [Internet]. 2010 [pristupljeno 25.11.2020.];22(1):29-42. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/62109
IEEE
I. Anić, S. Piri Rajh i E. Rajh, "Razlike u stilovima odlučivanja potrošača s obzirom na spol ispitanika uz poseban osvrt na Hrvatsku", Market-Tržište, vol.22, br. 1, str. 29-42, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/62109. [Citirano: 25.11.2020.]

Sažetak
U ovom je radu testirana CSI ljestvica u Hrvatskoj. Tako je procijenjena pouzdanost i valjanost primijenjenih mjernih ljestvica te su analizirane razlike u stilovima odlučivanja s obzirom na spol ispitanika. Rezultati istraživanja pokazuju da postoji osam različitih, homogenih faktora stilova odlučivanja. Time ovaj rad potvrđuje prethodne teorijske konceptualizacije stilova odlučivanja potrošača. Rezultati istraživanja pokazuju da postoje razlike između muškaraca i žena u pet dimenzija stilova odlučivanja (perfekcionizam, sklonost novitetima i modi, sklonost kupovini iz rekreacije i zadovoljstva, impulzivnost i sklonost kupovini iz navike), dok kod triju dimenzija u tome nema razlike između muškaraca i žena (sklonost marki, cjenovna osjetljivost, zbunjenost prevelikim izborom). CSI može pomoći menadžerima da bolje razumiju i efikasnije pozicioniraju svoje proizvode i usluge na tržištu.

Ključne riječi
CSI; stilovi odlučivanja potrošača; razlike u spolu; Hrvatska

Hrčak ID: 62109

URI
https://hrcak.srce.hr/62109

[engleski]

Posjeta: 3.395 *