hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Internacionalizacija poslovanja malih i srednjih poduzeća

Zoran Paunović   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0880-5666
Darko Prebežac ; Ekonomski fakultet-Zagreb

Puni tekst: engleski, pdf (264 KB) str. 57-76 preuzimanja: 2.585* citiraj
APA 6th Edition
Paunović, Z. i Prebežac, D. (2010). Internationalization of small and medium-sized enterprises. Market-Tržište, 22 (1), 57-76. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/62112
MLA 8th Edition
Paunović, Zoran i Darko Prebežac. "Internationalization of small and medium-sized enterprises." Market-Tržište, vol. 22, br. 1, 2010, str. 57-76. https://hrcak.srce.hr/62112. Citirano 29.11.2020.
Chicago 17th Edition
Paunović, Zoran i Darko Prebežac. "Internationalization of small and medium-sized enterprises." Market-Tržište 22, br. 1 (2010): 57-76. https://hrcak.srce.hr/62112
Harvard
Paunović, Z., i Prebežac, D. (2010). 'Internationalization of small and medium-sized enterprises', Market-Tržište, 22(1), str. 57-76. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/62112 (Datum pristupa: 29.11.2020.)
Vancouver
Paunović Z, Prebežac D. Internationalization of small and medium-sized enterprises. Market-Tržište [Internet]. 2010 [pristupljeno 29.11.2020.];22(1):57-76. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/62112
IEEE
Z. Paunović i D. Prebežac, "Internationalization of small and medium-sized enterprises", Market-Tržište, vol.22, br. 1, str. 57-76, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/62112. [Citirano: 29.11.2020.]

Sažetak
Razvijene zemlje, koje su površinom i brojem stanovnika slične Hrvatskoj, upućuju na važnost prepoznavanja sektora malih i srednjih poduzeća kao nositelja izvoznih aktivnosti i ključnog čimbenika podizanja konkurentnosti cjelokupnog gospodarstva. U ovom istraživačkom radu autori razrađuju koncept internacionalizacije poslovanja malih i srednjih poduzeća. Prikazuju se prednosti i nedostaci internacionalizacije poslovanja za poduzeća i državu, analiziraju najčešći modeli na osnovi kojih se proces provodi u praksi te pojašnjava utjecaj donositelja odluka na proces internacionalizacije malih i srednjih poduzeća. Studija slučaja malog izvoznog poduzeća iz Hrvatske pokazuje kako se odvijao proces internacionalizacije poslovanja na tržištu SAD-a i pruža korisne informacije poduzećima koja razmišljaju o izlasku na nova tržišta.

Ključne riječi
mala i srednja poduzeća; internacionalizacija poslovanja; modeli internacionalizacije poduzeća; čimbenici internacionalizacije; marketinška koncepcija internacionalizacije

Hrčak ID: 62112

URI
https://hrcak.srce.hr/62112

[engleski]

Posjeta: 4.553 *