hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

PRIMJENA INTERNOG MARKETINGA U PODUZEĆIMA REPUBLIKE HRVATSKE

Marko Paliaga ; Sveučilište Jurja Dobrile
Željko Strunje
Hrvoje Pezo

Puni tekst: hrvatski, pdf (630 KB) str. 211-223 preuzimanja: 6.079* citiraj
APA 6th Edition
Paliaga, M., Strunje, Ž. i Pezo, H. (2010). PRIMJENA INTERNOG MARKETINGA U PODUZEĆIMA REPUBLIKE HRVATSKE. Ekonomska misao i praksa, (2), 211-223. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/62313
MLA 8th Edition
Paliaga, Marko, et al. "PRIMJENA INTERNOG MARKETINGA U PODUZEĆIMA REPUBLIKE HRVATSKE." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 2, 2010, str. 211-223. https://hrcak.srce.hr/62313. Citirano 09.05.2021.
Chicago 17th Edition
Paliaga, Marko, Željko Strunje i Hrvoje Pezo. "PRIMJENA INTERNOG MARKETINGA U PODUZEĆIMA REPUBLIKE HRVATSKE." Ekonomska misao i praksa , br. 2 (2010): 211-223. https://hrcak.srce.hr/62313
Harvard
Paliaga, M., Strunje, Ž., i Pezo, H. (2010). 'PRIMJENA INTERNOG MARKETINGA U PODUZEĆIMA REPUBLIKE HRVATSKE', Ekonomska misao i praksa, (2), str. 211-223. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/62313 (Datum pristupa: 09.05.2021.)
Vancouver
Paliaga M, Strunje Ž, Pezo H. PRIMJENA INTERNOG MARKETINGA U PODUZEĆIMA REPUBLIKE HRVATSKE. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2010 [pristupljeno 09.05.2021.];(2):211-223. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/62313
IEEE
M. Paliaga, Ž. Strunje i H. Pezo, "PRIMJENA INTERNOG MARKETINGA U PODUZEĆIMA REPUBLIKE HRVATSKE", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 2, str. 211-223, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/62313. [Citirano: 09.05.2021.]

Sažetak
U današnjem izrazito dinamičnom i turbulentnom okružju u kojemu posluju poduzeća i u kojemu se svakodnevno vodi borba za zadržavanje tržišnih pozicija i ostvarivanje konkurentske prednosti, marketing ima snažnu ulogu u kreiranju proizvoda ali i usluga koje se nude na tržištu. Za razliku od eksternoga marketinga, interni je marketing još uvijek područje koje je premalo istraženo i primjenjivano u hrvatskim poduzećima. Interni marketing obuhvaća marketinška znanja, vještine, alate, metode i tehnike koje se primjenjuju na internome tržištu, dakle unutar poduzeća, radi postizanja sinergijskog djelovanja svih zaposlenih u
skladu sa temeljnim ciljevima, misijom i strategijama poduzeća. Autori su u ovom radu istražili obilježja internoga marketinga poduzeća koja posluju na hrvatskome tržištu. Cilj istraživanja bio je utvrditi preliminarnim istraživanjem, primjenu načela i koncepcije internoga marketinga u Hrvatskoj i njegovu zastupljenost unutar hrvatskih poduzeća. Dosadašnji radovi i iskustva objavljeni
u stranoj literaturu upućuju na prednosti primjene ove koncepcije unutar poduzeća te na snažan utjecaj u stvaranju konkurentskih prednosti osobito glede pruženih usluga i zadovoljstva kupaca te ostvarene lojalnosti kako kupaca tako i vlastitih zaposlenika.

Ključne riječi
interni marketing; marketing usluga; zaposlenici; menedžment

Hrčak ID: 62313

URI
https://hrcak.srce.hr/62313

Posjeta: 7.336 *