APA 6th Edition Pavličević – Franić, D. (2008). The Language and Non-Linguistic Elements of Speech. Jezik, 55 (2), 41-53. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/63090
MLA 8th Edition Pavličević – Franić, Dunja. "The Language and Non-Linguistic Elements of Speech." Jezik, vol. 55, br. 2, 2008, str. 41-53. https://hrcak.srce.hr/63090. Citirano 19.01.2021.
Chicago 17th Edition Pavličević – Franić, Dunja. "The Language and Non-Linguistic Elements of Speech." Jezik 55, br. 2 (2008): 41-53. https://hrcak.srce.hr/63090
Harvard Pavličević – Franić, D. (2008). 'The Language and Non-Linguistic Elements of Speech', Jezik, 55(2), str. 41-53. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/63090 (Datum pristupa: 19.01.2021.)
Vancouver Pavličević – Franić D. The Language and Non-Linguistic Elements of Speech. Jezik [Internet]. 2008 [pristupljeno 19.01.2021.];55(2):41-53. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63090
IEEE D. Pavličević – Franić, "The Language and Non-Linguistic Elements of Speech", Jezik, vol.55, br. 2, str. 41-53, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63090. [Citirano: 19.01.2021.]
Sažetak Jezične i nejezične sastavnice govora Ostvaraj govora kao konkretnog sustava u odnosu na jezik kao apstraktan sustav uključuje problem ostvarivanja onih sastavnica u govoru koje bismo mogli označiti nejezičnima, tj. onih sastavnica kojih u jeziku zapravo nema. Time se otvara pitanje što jest jezično, odnosno, što određuje i čini jezično, te što je govorno, kako je i čime određeno. U jezičnoj se praksi pokazuje, osobito u ranome razdoblju jezičnoga usvajanja, da te, uvjetno rečeno, nejezične sastavnice imaju ne samo fonetsko fonološka, nego jednako tako i morfološka, sintaktička, pa i leksička obilježja jezičnih sastavnica. Odmak od jezičnoga sustava u ovome će se radu proučavati na dvjema temeljnim komunikacijskim razinama: a) razina riječi, odnosno, zasebnoga izraza čije bi razumijevanje moglo biti otežano ili čak onemogućeno zbog izdvojenosti; b) rečenična razina, odnosno, razina najmanjega konteksta koji može olakšati sporazumijevanje.