hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

OSPOSOBLJAVANJE BUDUĆIH PEDAGOGA ZA RAD S RODITELJIMA

Dubravka Maleš ; Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska
Ivanka Stričević ; Sveučilište u Zadru, Zadar, Hrvatska
Maja Ljubetić ; Filozofski fakultet u Splitu, Split, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (247 KB) str. 35-44 preuzimanja: 3.289* citiraj
APA 6th Edition
Maleš, D., Stričević, I. i Ljubetić, M. (2010). OSPOSOBLJAVANJE BUDUĆIH PEDAGOGA ZA RAD S RODITELJIMA. Život i škola, LVI (24), 35-44. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/63270
MLA 8th Edition
Maleš, Dubravka, et al. "OSPOSOBLJAVANJE BUDUĆIH PEDAGOGA ZA RAD S RODITELJIMA." Život i škola, vol. LVI, br. 24, 2010, str. 35-44. https://hrcak.srce.hr/63270. Citirano 19.10.2019.
Chicago 17th Edition
Maleš, Dubravka, Ivanka Stričević i Maja Ljubetić. "OSPOSOBLJAVANJE BUDUĆIH PEDAGOGA ZA RAD S RODITELJIMA." Život i škola LVI, br. 24 (2010): 35-44. https://hrcak.srce.hr/63270
Harvard
Maleš, D., Stričević, I., i Ljubetić, M. (2010). 'OSPOSOBLJAVANJE BUDUĆIH PEDAGOGA ZA RAD S RODITELJIMA', Život i škola, LVI(24), str. 35-44. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/63270 (Datum pristupa: 19.10.2019.)
Vancouver
Maleš D, Stričević I, Ljubetić M. OSPOSOBLJAVANJE BUDUĆIH PEDAGOGA ZA RAD S RODITELJIMA. Život i škola [Internet]. 2010 [pristupljeno 19.10.2019.];LVI(24):35-44. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63270
IEEE
D. Maleš, I. Stričević i M. Ljubetić, "OSPOSOBLJAVANJE BUDUĆIH PEDAGOGA ZA RAD S RODITELJIMA", Život i škola, vol.LVI, br. 24, str. 35-44, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63270. [Citirano: 19.10.2019.]

Sažetak
Kvalitetna priprema budućih pedagoga za odgovaranje na zahtjeve odgojnoobrazovne prakse podrazumijeva stjecanje potrebnih kompetencija u različitim područjima djelovanja. Jedno od tih područja jest izuzetno važno i zahtjevno područje suradnje i
partnerskih odnosa s roditeljima. Pedagog je u situaciji da radi izravno s roditeljima, ali i da upućuje druge djelatnike (odgojitelje, učitelje...) kako raditi s roditeljima. U radu se teorijski
razmatraju pitanja važnosti partnerskih odnosa između obitelji i ustanove kao potrebe suvremene prakse. Analizom nastavnih planova i programa obrazovanja budućih pedagoga u
Republici Hrvatskoj, autorice odgovaraju na pitanje postoje li kolegiji obiteljske pedagogije i rada s roditeljima na studijima pedagogije u RH te ih uspoređuju s obzirom na način organiziranja.

Ključne riječi
obrazovanje pedagoga za rad s roditeljima,; kolegij obiteljske pedagogije; kolegij suradnje (partnerstva) obitelji i odgojno-obrazovne ustanove; nastavni plan i program studija pedagogije

Hrčak ID: 63270

URI
https://hrcak.srce.hr/63270

[engleski]

Posjeta: 5.075 *