Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

OSPOSOBLJAVANJE BUDUĆIH PEDAGOGA ZA RAD S RODITELJIMA

Dubravka Maleš ; Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska
Ivanka Stričević ; Sveučilište u Zadru, Zadar, Hrvatska
Maja Ljubetić ; Filozofski fakultet u Splitu, Split, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 247 Kb

str. 35-44

preuzimanja: 4.700

citiraj


Sažetak

Kvalitetna priprema budućih pedagoga za odgovaranje na zahtjeve odgojnoobrazovne prakse podrazumijeva stjecanje potrebnih kompetencija u različitim područjima djelovanja. Jedno od tih područja jest izuzetno važno i zahtjevno područje suradnje i
partnerskih odnosa s roditeljima. Pedagog je u situaciji da radi izravno s roditeljima, ali i da upućuje druge djelatnike (odgojitelje, učitelje...) kako raditi s roditeljima. U radu se teorijski
razmatraju pitanja važnosti partnerskih odnosa između obitelji i ustanove kao potrebe suvremene prakse. Analizom nastavnih planova i programa obrazovanja budućih pedagoga u
Republici Hrvatskoj, autorice odgovaraju na pitanje postoje li kolegiji obiteljske pedagogije i rada s roditeljima na studijima pedagogije u RH te ih uspoređuju s obzirom na način organiziranja.

Ključne riječi

obrazovanje pedagoga za rad s roditeljima,; kolegij obiteljske pedagogije; kolegij suradnje (partnerstva) obitelji i odgojno-obrazovne ustanove; nastavni plan i program studija pedagogije

Hrčak ID:

63270

URI

https://hrcak.srce.hr/63270

Datum izdavanja:

6.12.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 8.042 *