hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

VIŠESTRUKE INTELIGENCIJE U NASTAVI

Mirjana Posavec   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4816-5747 ; Osnovna škola Ivana Rangera, Kamenica, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (227 KB) str. 55-64 preuzimanja: 8.745* citiraj
APA 6th Edition
Posavec, M. (2010). VIŠESTRUKE INTELIGENCIJE U NASTAVI. Život i škola, LVI (24), 55-64. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/63278
MLA 8th Edition
Posavec, Mirjana. "VIŠESTRUKE INTELIGENCIJE U NASTAVI." Život i škola, vol. LVI, br. 24, 2010, str. 55-64. https://hrcak.srce.hr/63278. Citirano 21.10.2019.
Chicago 17th Edition
Posavec, Mirjana. "VIŠESTRUKE INTELIGENCIJE U NASTAVI." Život i škola LVI, br. 24 (2010): 55-64. https://hrcak.srce.hr/63278
Harvard
Posavec, M. (2010). 'VIŠESTRUKE INTELIGENCIJE U NASTAVI', Život i škola, LVI(24), str. 55-64. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/63278 (Datum pristupa: 21.10.2019.)
Vancouver
Posavec M. VIŠESTRUKE INTELIGENCIJE U NASTAVI. Život i škola [Internet]. 2010 [pristupljeno 21.10.2019.];LVI(24):55-64. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63278
IEEE
M. Posavec, "VIŠESTRUKE INTELIGENCIJE U NASTAVI", Život i škola, vol.LVI, br. 24, str. 55-64, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63278. [Citirano: 21.10.2019.]

Sažetak
Što je inteligencija? Kako je izmjeriti? Od tradicionalnih teorija, u novije se vrijeme, izdvaja teorija višestrukih inteligencija. Howard Gardner je uvjerenja kako naša kultura inteligenciju definira preusko, jer inteligencija je složen skup sposobnosti izvan onoga što se mjeri kroz tradicionalne testove inteligencije pa stoga zahtijeva da i nastavnici budu otvoreni novim načinima razmišljanja i učenja. Čini se kako je suvremenoj školi potreban raznolik pristup koji će nuditi pluralizam ideja i nastavnih strategija koje će učenike voditi prema
višim razinama razumijevanja i kompetencija.

Ključne riječi
višestruke inteligencije; Gardner; sposobnost rješavanja problema; individualizacija nastave; nastavne strategije; vrste procjenjivanja

Hrčak ID: 63278

URI
https://hrcak.srce.hr/63278

[engleski]

Posjeta: 10.222 *