hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Bolonjski proces i visoko školstvo medijskim očima

Danijel Labaš   ORCID icon orcid.org/0000-0002-2339-6277
Lana Ciboci

Puni tekst: hrvatski, pdf (423 KB) str. 343-368 preuzimanja: 1.183* citiraj
APA 6th Edition
Labaš, D. i Ciboci, L. (2010). Bolonjski proces i visoko školstvo medijskim očima. Nova prisutnost, VIII (3), 343-368. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/63607
MLA 8th Edition
Labaš, Danijel i Lana Ciboci. "Bolonjski proces i visoko školstvo medijskim očima." Nova prisutnost, vol. VIII, br. 3, 2010, str. 343-368. https://hrcak.srce.hr/63607. Citirano 16.06.2019.
Chicago 17th Edition
Labaš, Danijel i Lana Ciboci. "Bolonjski proces i visoko školstvo medijskim očima." Nova prisutnost VIII, br. 3 (2010): 343-368. https://hrcak.srce.hr/63607
Harvard
Labaš, D., i Ciboci, L. (2010). 'Bolonjski proces i visoko školstvo medijskim očima', Nova prisutnost, VIII(3), str. 343-368. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/63607 (Datum pristupa: 16.06.2019.)
Vancouver
Labaš D, Ciboci L. Bolonjski proces i visoko školstvo medijskim očima. Nova prisutnost [Internet]. 2010 [pristupljeno 16.06.2019.];VIII(3):343-368. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63607
IEEE
D. Labaš i L. Ciboci, "Bolonjski proces i visoko školstvo medijskim očima", Nova prisutnost, vol.VIII, br. 3, str. 343-368, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63607. [Citirano: 16.06.2019.]

Sažetak
Mediji nas svakodnevno obasipaju temama o nasilju, kriminalu, korupciji, brojnim skandalima te sve više zapostavljaju jednu od svojih temeljnih dužnosti, a to je obrazovati ljude o ozbiljnim temama poput onih o znanosti, obrazovanju i kulturi. Takve su teme u medijima nedovoljno zastupljene i loše prezentirane. Brojni su se istraživači bavili analizom takvog stanja te zaključili da je glavni razlog tome loša komunikacija između znanstvenika i novinara te nedostatak edukacije znanstvenika u komunikacijskim vještinama koje su zanemarene u većini visokoškolskih ustanova.
Bolonjski proces pobudio je veliku pozornost javnosti, ali i medija. Metodom analize sadržaja najčitanijih dnevnih novina Večernjeg lista i Jutarnjeg lista ovim je radom istraženo koliko su pažnje posvećivali i na koji su način mediji izvještavali o toj, za hrvatsko visoko obrazovanje, velikoj promjeni. Rezultati su pokazali da hrvatski mediji ne pišu dovoljno o visokom obrazovanju te da, kad i o njemu pišu, donose samo osnovne informacije bez analiziranja uzroka, posljedica i šireg konteksta takvog stanja.

Ključne riječi
mediji; znanost; visoko obrazovanje; bolonjski proces; Večernji list; Jutarnji list

Hrčak ID: 63607

URI
https://hrcak.srce.hr/63607

[engleski]

Posjeta: 2.057 *