Hrvatska na putu prema europskom informacijskom društvu: koraci prilagodbe
Irena Petrijevčanin Vuksanović
; Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Damir Boras
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
APA 6th Edition Petrijevčanin Vuksanović, I. i Boras, D. (2010). Hrvatska na putu prema europskom informacijskom društvu: koraci prilagodbe. Medijska istraživanja, 16 (2), 93-107. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/63942
MLA 8th Edition Petrijevčanin Vuksanović, Irena i Damir Boras. "Hrvatska na putu prema europskom informacijskom društvu: koraci prilagodbe." Medijska istraživanja, vol. 16, br. 2, 2010, str. 93-107. https://hrcak.srce.hr/63942. Citirano 26.02.2021.
Chicago 17th Edition Petrijevčanin Vuksanović, Irena i Damir Boras. "Hrvatska na putu prema europskom informacijskom društvu: koraci prilagodbe." Medijska istraživanja 16, br. 2 (2010): 93-107. https://hrcak.srce.hr/63942
Harvard Petrijevčanin Vuksanović, I., i Boras, D. (2010). 'Hrvatska na putu prema europskom informacijskom društvu: koraci prilagodbe', Medijska istraživanja, 16(2), str. 93-107. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/63942 (Datum pristupa: 26.02.2021.)
Vancouver Petrijevčanin Vuksanović I, Boras D. Hrvatska na putu prema europskom informacijskom društvu: koraci prilagodbe. Medijska istraživanja [Internet]. 2010 [pristupljeno 26.02.2021.];16(2):93-107. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63942
IEEE I. Petrijevčanin Vuksanović i D. Boras, "Hrvatska na putu prema europskom informacijskom društvu: koraci prilagodbe", Medijska istraživanja, vol.16, br. 2, str. 93-107, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63942. [Citirano: 26.02.2021.]
Sažetak Slijedeći dio odrednica iz regulative Europske unije državna tijela RH donijela su određene dokumente kojima je cilj ubrzano rješavanje zaostataka u podru¬čju korištenja informacijskih tehnologija. Nužna je daljnja temeljita reforma obrazovnog sustava. Uz dobru organizaciju na državnoj i akademskoj razini te reforme u zakonskoj i podzakonskoj regulativi, postojale bi dovoljne mogu-ćnosti za kvalitetno i sveobuhvatno inkorporiranje informacijskih tehnologija u obrazovni sustav i ostvarenje informacijskog društva sukladno modelu eu-ropskog informacijskog društva.