Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ANALIZA KVALITETE WEB STRANICA HOTELA S 5 ZVJEZDICA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Vlado Galičić ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci, Opatija, Hrvatska
Mislav Šimunić ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci, Opatija, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 320 Kb

str. 280-292

preuzimanja: 2.190

citiraj


Sažetak

Marketinška prezentacija cjelokupne ponude putem interneta, postaje sve značajniji faktor uspješnog poslovanja svakog hotela kao poslovnog sustava. Predstavnici ugostiteljsko-turističke potražnje sve češće i u sve većoj mjeri, do relevatnih informacija o ponudi dolaze putem interneta kao suvremenog mas medija. U radu se analizira kvaliteta web Site-ova svih hotela u Republici Hrvatskoj koji su razvrstani u prvu kategoriju, što podrazumijeva njihovo pravo za isticanjem pet zvjezdica. Opredjeljenje za ovakav uzorak ima za cilj ukazati kako hoteli, koji su u najvišoj kategoriji razvijaju svoj prezentacijski model na internetu. Hipoteza u radu glasi: najbolji hoteli imaju najbolje definirane sadržaje na web stranicama. Istraživanje ima zadaću utvrditi eventualna odstupanja stvarnog sadržaja web site-ova s definiranim odrednicama Multimedijskog informacijskog modela (Multy Medial Information Model), kojeg su autori postavili kao idealan i za kojeg smatraju da može stvoriti pretpostavke većeg poslovnog uspjeha na turističkom tržištu. U skladu sa rezultatima analize, pokušat će se predložiti mjere za unapređenje postojećeg stanja internetske prezentacije najboljih hotela i pojedinih segmenata njihovog cjelovitog proizvoda.

Ključne riječi

Internet; web stranica; hotel; hotelski proizvod; marketing

Hrčak ID:

63965

URI

https://hrcak.srce.hr/63965

Datum izdavanja:

30.12.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.534 *