APA 6th Edition Plenković, M. i Kučiš, V. (2010). ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA. Informatologia, 43 (4), 346-348. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/63978
MLA 8th Edition Plenković, Mario i Vlasta Kučiš. "ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA." Informatologia, vol. 43, br. 4, 2010, str. 346-348. https://hrcak.srce.hr/63978. Citirano 11.12.2019.
Chicago 17th Edition Plenković, Mario i Vlasta Kučiš. "ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA." Informatologia 43, br. 4 (2010): 346-348. https://hrcak.srce.hr/63978
Harvard Plenković, M., i Kučiš, V. (2010). 'ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA', Informatologia, 43(4), str. 346-348. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/63978 (Datum pristupa: 11.12.2019.)
Vancouver Plenković M, Kučiš V. ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA. Informatologia [Internet]. 2010 [pristupljeno 11.12.2019.];43(4):346-348. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63978
IEEE M. Plenković i V. Kučiš, "ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA", Informatologia, vol.43, br. 4, str. 346-348, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63978. [Citirano: 11.12.2019.]