hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA

Mario Plenković
Vlasta Kučiš

Puni tekst: hrvatski, pdf (624 KB) str. 346-348 preuzimanja: 710* citiraj
APA 6th Edition
Plenković, M. i Kučiš, V. (2010). ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA. Informatologia, 43 (4), 346-348. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/63978
MLA 8th Edition
Plenković, Mario i Vlasta Kučiš. "ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA." Informatologia, vol. 43, br. 4, 2010, str. 346-348. https://hrcak.srce.hr/63978. Citirano 11.12.2019.
Chicago 17th Edition
Plenković, Mario i Vlasta Kučiš. "ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA." Informatologia 43, br. 4 (2010): 346-348. https://hrcak.srce.hr/63978
Harvard
Plenković, M., i Kučiš, V. (2010). 'ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA', Informatologia, 43(4), str. 346-348. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/63978 (Datum pristupa: 11.12.2019.)
Vancouver
Plenković M, Kučiš V. ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA. Informatologia [Internet]. 2010 [pristupljeno 11.12.2019.];43(4):346-348. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63978
IEEE
M. Plenković i V. Kučiš, "ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA", Informatologia, vol.43, br. 4, str. 346-348, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63978. [Citirano: 11.12.2019.]

Hrčak ID: 63978

URI
https://hrcak.srce.hr/63978

Posjeta: 913 *