hrcak mascot   Srce   HID

Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, Vol.20 No.1 (111) Ožujak 2011.

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5559/di.20.1.11

UČENIČKE EMOCIJE I NJIHOVI PREDIKTORI U PROCESU SAMOREGULACIJE UČENJA

Đurđica PETREŠEVIĆ ; Gimnazija "Vladimir Nazor", Zadar
Izabela SORIĆ   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0734-387X ; Sveučilište u Zadru, Zadar

Puni tekst: hrvatski, pdf (199 KB) str. 211-232 preuzimanja: 2.077* citiraj
APA 6th Edition
PETREŠEVIĆ, Đ. i SORIĆ, I. (2011). UČENIČKE EMOCIJE I NJIHOVI PREDIKTORI U PROCESU SAMOREGULACIJE UČENJA. Društvena istraživanja, 20 (1 (111)), 211-232. https://doi.org/10.5559/di.20.1.11
MLA 8th Edition
PETREŠEVIĆ, Đurđica i Izabela SORIĆ. "UČENIČKE EMOCIJE I NJIHOVI PREDIKTORI U PROCESU SAMOREGULACIJE UČENJA." Društvena istraživanja, vol. 20, br. 1 (111), 2011, str. 211-232. https://doi.org/10.5559/di.20.1.11. Citirano 22.09.2018.
Chicago 17th Edition
PETREŠEVIĆ, Đurđica i Izabela SORIĆ. "UČENIČKE EMOCIJE I NJIHOVI PREDIKTORI U PROCESU SAMOREGULACIJE UČENJA." Društvena istraživanja 20, br. 1 (111) (2011): 211-232. https://doi.org/10.5559/di.20.1.11
Harvard
PETREŠEVIĆ, Đ., i SORIĆ, I. (2011). 'UČENIČKE EMOCIJE I NJIHOVI PREDIKTORI U PROCESU SAMOREGULACIJE UČENJA', Društvena istraživanja, 20(1 (111)), str. 211-232. doi: https://doi.org/10.5559/di.20.1.11
Vancouver
PETREŠEVIĆ Đ, SORIĆ I. UČENIČKE EMOCIJE I NJIHOVI PREDIKTORI U PROCESU SAMOREGULACIJE UČENJA. Društvena istraživanja [Internet]. 17.03.2011. [pristupljeno 22.09.2018.];20(1 (111)):211-232. doi: https://doi.org/10.5559/di.20.1.11
IEEE
Đ. PETREŠEVIĆ i I. SORIĆ, "UČENIČKE EMOCIJE I NJIHOVI PREDIKTORI U PROCESU SAMOREGULACIJE UČENJA", Društvena istraživanja, vol.20, br. 1 (111), str. 211-232, ožujak 2011. [Online]. doi: https://doi.org/10.5559/di.20.1.11

Sažetak
Zimmerman (2001.) određuje samoregulirano učenje kao
ciklički proces koji se sastoji od triju faza: faze promišljanja,
faze kontrole izvedbe i faze refleksije. Cilj ovog istraživanja bio
je ispitati kakve emocije (sreću, opuštenost, ponos, ljutnju,
nesretnost, poniženost i strah/anksioznost) doživljavaju učenici
u fazi izvedbe (u učenju matematike), kao i u fazi refleksije
(nakon povratne informacije o uspjehu na testu iz matematike),
te u kojoj su mjeri emocionalna kompetentnost učenika,
vrednovanje matematike, primjena strategija voljne kontrole
izvedbe te prijašnje i trenutačno (na testu) školsko dostignuće
prediktivni za doživljavanje različitih emocija u raznim fazama
samoregulacije učenja. Istraživanje je provedeno na 65
učenika triju sedmih razreda osnovne škole, a sadržavalo je
dva dijela s razmakom od sedam dana, unutar kojeg su
učenici pisali test iz matematike. Rezultati su pokazali različite
složaje prediktora za doživljavanje različitih emocija. Pri tome
su se vrednovanje matematike i upotreba strategija voljne
kontrole učenja pokazali značajnim prediktorima za nekoliko
emocija u učenju matematike, dok su ocjena na testu iz
matematike i emocionalna kompetentnost bili najčešći značajni
prediktori emocija doživljenih nakon dobitka povratne
informacije o ocjeni na testu.

Ključne riječi
samoregulacija učenja; emocije; strategije voljne kontrole; emocionalna kompetentnost; školski uspjeh

Hrčak ID: 65359

URI
https://hrcak.srce.hr/65359

[engleski] [njemački]

Posjeta: 3.699 *