Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ODNOS STUDENATA PREMA ENGLESKOM JEZIKU STRUKE

Anna Martinović ; Sveučilište u Zadru, Zadar, Hrvatska
Ivan Poljaković orcid id orcid.org/0000-0002-9353-4970 ; Sveučilište u Zadru, Zadar, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 182 Kb

str. 145-161

preuzimanja: 4.418

citiraj


Sažetak

Uvođenjem Bolonjskog procesa na hrvatska sveučilište došlo je do mnogih promjena u nastavnim programima. Na Sveučilištu u Zadru na mnogim odjelima humanističkog i društvenog smjera strani jezik je obavezan predmet. Ipak, izgleda da mnogi studenti ne pokazuju dovoljno entuzijazma niti interesa za strani jezik. Svrha ovog rada je bio razumjeti odnos studenata prve godine, čija studijska grupa nije strani jezik, prema učenju engleskog jezika struke. Koristila se anketa kao instrument istraživanja, a dobiveni rezultati su se podvrgli faktorskoj analizi. Rezultati su pokazali tri podgrupe: prvo, odnos prema nastavniku i metodi evaluacije, drugo, odnos prema engleskom, i treće, afektivni odnos prema učenju engleskog jezika. Može se zaključiti da su studenti općenito imali visoke rezultate u sve tri podgrupe, tj. pozitivan odnos prema nastavniku, metodi evaluacije, i engleskom jeziku, kao i pozitivni afektivni odnos prema učenju engleskog jezika.

Ključne riječi

odnos; engleski jezik struke; Bolonjski process; sveučilišni studenti

Hrčak ID:

65385

URI

https://hrcak.srce.hr/65385

Datum izdavanja:

15.2.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.874 *