hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ODNOS STUDENATA PREMA ENGLESKOM JEZIKU STRUKE

Anna Martinović ; Sveučilište u Zadru, Zadar, Hrvatska
Ivan Poljaković   ORCID icon orcid.org/0000-0002-9353-4970 ; Sveučilište u Zadru, Zadar, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (182 KB) str. 145-161 preuzimanja: 3.886* citiraj
APA 6th Edition
Martinović, A. i Poljaković, I. (2010). ATTITUDES TOWARD ESP AMONG UNIVERSITY STUDENTS. FLUMINENSIA, 22 (2), 145-161. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/65385
MLA 8th Edition
Martinović, Anna i Ivan Poljaković. "ATTITUDES TOWARD ESP AMONG UNIVERSITY STUDENTS." FLUMINENSIA, vol. 22, br. 2, 2010, str. 145-161. https://hrcak.srce.hr/65385. Citirano 14.12.2019.
Chicago 17th Edition
Martinović, Anna i Ivan Poljaković. "ATTITUDES TOWARD ESP AMONG UNIVERSITY STUDENTS." FLUMINENSIA 22, br. 2 (2010): 145-161. https://hrcak.srce.hr/65385
Harvard
Martinović, A., i Poljaković, I. (2010). 'ATTITUDES TOWARD ESP AMONG UNIVERSITY STUDENTS', FLUMINENSIA, 22(2), str. 145-161. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/65385 (Datum pristupa: 14.12.2019.)
Vancouver
Martinović A, Poljaković I. ATTITUDES TOWARD ESP AMONG UNIVERSITY STUDENTS. FLUMINENSIA [Internet]. 2010 [pristupljeno 14.12.2019.];22(2):145-161. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/65385
IEEE
A. Martinović i I. Poljaković, "ATTITUDES TOWARD ESP AMONG UNIVERSITY STUDENTS", FLUMINENSIA, vol.22, br. 2, str. 145-161, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/65385. [Citirano: 14.12.2019.]

Sažetak
Uvođenjem Bolonjskog procesa na hrvatska sveučilište došlo je do mnogih promjena u nastavnim programima. Na Sveučilištu u Zadru na mnogim odjelima humanističkog i društvenog smjera strani jezik je obavezan predmet. Ipak, izgleda da mnogi studenti ne pokazuju dovoljno entuzijazma niti interesa za strani jezik. Svrha ovog rada je bio razumjeti odnos studenata prve godine, čija studijska grupa nije strani jezik, prema učenju engleskog jezika struke. Koristila se anketa kao instrument istraživanja, a dobiveni rezultati su se podvrgli faktorskoj analizi. Rezultati su pokazali tri podgrupe: prvo, odnos prema nastavniku i metodi evaluacije, drugo, odnos prema engleskom, i treće, afektivni odnos prema učenju engleskog jezika. Može se zaključiti da su studenti općenito imali visoke rezultate u sve tri podgrupe, tj. pozitivan odnos prema nastavniku, metodi evaluacije, i engleskom jeziku, kao i pozitivni afektivni odnos prema učenju engleskog jezika.

Ključne riječi
odnos; engleski jezik struke; Bolonjski process; sveučilišni studenti

Hrčak ID: 65385

URI
https://hrcak.srce.hr/65385

[engleski]

Posjeta: 4.475 *