hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Informiranje i komunikacija, put k uspjehu

Marija Jović ; Fakultet društvenih znanosti dr. Milenko Brkić, Međugorje, Bosna i Hercegovina

Puni tekst: hrvatski, doc (92 KB) str. 24-29 preuzimanja: 574* citiraj
APA 6th Edition
Jović, M. (2010). Informiranje i komunikacija, put k uspjehu. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1 (2), 24-29. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/66206
MLA 8th Edition
Jović, Marija. "Informiranje i komunikacija, put k uspjehu." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol. 1, br. 2, 2010, str. 24-29. https://hrcak.srce.hr/66206. Citirano 19.11.2019.
Chicago 17th Edition
Jović, Marija. "Informiranje i komunikacija, put k uspjehu." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 1, br. 2 (2010): 24-29. https://hrcak.srce.hr/66206
Harvard
Jović, M. (2010). 'Informiranje i komunikacija, put k uspjehu', Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1(2), str. 24-29. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/66206 (Datum pristupa: 19.11.2019.)
Vancouver
Jović M. Informiranje i komunikacija, put k uspjehu. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu [Internet]. 2010 [pristupljeno 19.11.2019.];1(2):24-29. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/66206
IEEE
M. Jović, "Informiranje i komunikacija, put k uspjehu", Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol.1, br. 2, str. 24-29, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/66206. [Citirano: 19.11.2019.]

Sažetak
U konkurentskom svijetu marketing i dobra informiranost potrošača što podrazumijeva i njihovu zaštitu, predstavlja bitan element za uspjeh svake organizacije. Poduzeća sve više dolaze do zaključka kako se konkurentska prednost ostvaruje uviđanjem mogućnosti vlastitih zaposlenika, njihovom edukacijom i njihovim uključivanjem u proces marketinga. Uviđa se važnost informiranosti potrošača o pravu pristupa osnovnoj robi i uslugama (dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane odjeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene). Pravo na obrazovanje o pitanjima potrošača, odnosno stjecanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svijest o odgovornosti i osnovnim pravilima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati, osnovni su uvjeti zaštite potrošača.

Ključne riječi
potrošač; zaštita; građanin; roba; usluga; tržište; kupnja; informiranost; domaći proizvod; marketing

Hrčak ID: 66206

URI
https://hrcak.srce.hr/66206

Posjeta: 1.162 *