hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća

Marija Jović ; Fakultet društvenih znanosti dr. Milenko Brkić, Međugorje, Bosna i Hercegovina

Puni tekst: hrvatski, doc (107 KB) str. 36-44 preuzimanja: 2.576* citiraj
APA 6th Edition
Jović, M. (2010). Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1 (2), 36-44. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/66208
MLA 8th Edition
Jović, Marija. "Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol. 1, br. 2, 2010, str. 36-44. https://hrcak.srce.hr/66208. Citirano 15.11.2019.
Chicago 17th Edition
Jović, Marija. "Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 1, br. 2 (2010): 36-44. https://hrcak.srce.hr/66208
Harvard
Jović, M. (2010). 'Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća', Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1(2), str. 36-44. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/66208 (Datum pristupa: 15.11.2019.)
Vancouver
Jović M. Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu [Internet]. 2010 [pristupljeno 15.11.2019.];1(2):36-44. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/66208
IEEE
M. Jović, "Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća", Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol.1, br. 2, str. 36-44, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/66208. [Citirano: 15.11.2019.]

Sažetak
Današnji svijet u kojem živimo u svim mogućim sferama teži ka globalizaciji, kao novoj društvenoj paradigmi. Potrebom za prepoznavanjem vlastitog proizvoda u sve većem tržišnom svijetu stvoren je značajniji korporacijski identitet i imidž. Ta potreba „da se bude drugačiji“ je postojala i prije globalizacije, ali su korporacije tek tada shvatile koliko je za njih potreban njihov identitet i imidž, na globalnom planu, ali i na manjim tržištima, jer poduzeće nije ono što kreatori imidža i poslodavci smatraju da jest, nego ono što drugi o njoj misle i osjećaju, odnosno kakvu sliku i predstavu imaju o njoj. Svaka korporacija ima svoj korporacijski identitet, a ovaj rad se zasniva na tezi da je korporacijski identitet, kao i imidž, zasebna disciplina, koja se ne nalazi kao segment marketinga, ili kao segment odnosa s javnošću, ali zajedno s tim disciplinama surađuju za dobrobit “višeg cilja” odnosno za poduzeće.

Ključne riječi
PR (Public Relation); imidž; poduzeće; korporacija; identitet; korporacijski identitet; mediji; novinari

Hrčak ID: 66208

URI
https://hrcak.srce.hr/66208

Posjeta: 3.133 *