Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća

Marija Jović ; Fakultet društvenih znanosti dr. Milenko Brkić, Međugorje, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski doc 107 Kb

str. 36-44

preuzimanja: 3.404

citiraj


Sažetak

Današnji svijet u kojem živimo u svim mogućim sferama teži ka globalizaciji, kao novoj društvenoj paradigmi. Potrebom za prepoznavanjem vlastitog proizvoda u sve većem tržišnom svijetu stvoren je značajniji korporacijski identitet i imidž. Ta potreba „da se bude drugačiji“ je postojala i prije globalizacije, ali su korporacije tek tada shvatile koliko je za njih potreban njihov identitet i imidž, na globalnom planu, ali i na manjim tržištima, jer poduzeće nije ono što kreatori imidža i poslodavci smatraju da jest, nego ono što drugi o njoj misle i osjećaju, odnosno kakvu sliku i predstavu imaju o njoj. Svaka korporacija ima svoj korporacijski identitet, a ovaj rad se zasniva na tezi da je korporacijski identitet, kao i imidž, zasebna disciplina, koja se ne nalazi kao segment marketinga, ili kao segment odnosa s javnošću, ali zajedno s tim disciplinama surađuju za dobrobit “višeg cilja” odnosno za poduzeće.

Ključne riječi

PR (Public Relation); imidž; poduzeće; korporacija; identitet; korporacijski identitet; mediji; novinari

Hrčak ID:

66208

URI

https://hrcak.srce.hr/66208

Datum izdavanja:

30.12.2010.

Posjeta: 4.506 *