hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 26 No. 1, 2014.


Datum izdavanja: lipanj 2014.

Objavljen na Hrčku: 30. 6. 2014.
Sadržaj Puni tekst
Osobna razina orijentacije na potrošača na ruskom tržištu direktne prodaje  
Personal Level Customer Orientation in Russian Direct Selling Market (str.7-22) engleskipdf 230 KB
Alexander Rozhkov
Izvorni znanstveni članak
 
Transformiranje industrije kao odgovor na tranziciju gospodarstva - slučaj pekarske industrije u Rusiji  
Transforming Industry Landscapein Response to the Transition of the Economy – The Case of the Russian Bakery Industry (str.23-44) engleskipdf 333 KB
Maria Smirnova, Vera Rebiazina, Irina Moreva
Prethodno priopćenje
 
Dvostruki standardi u procjenama neetičnog ponašanja potrošača i poslovnih subjekata  
Double Standards in the Judgment of Consumer versus Business Unethical Behavior (str.45-57) engleskipdf 153 KB
Mindaugas Sinkevičius, Justina Gineikienė, Maik Huettinger, Benas Adomavičius
Prethodno priopćenje
 
Research on the Relationship between Internal Communication Climate and Job Satisfaction and Employee Loyalty  
Istraživanje povezanosti interne komunikacijske klime sa zadovoljstvom poslom i lojalnošću zaposlenika (str.59-76) hrvatskipdf 293 KB
Tamara Sušanj Šulentić
Izvorni znanstveni članak
 
Modeliranje studentske lojalnosti  
Student Loyalty Modeling (str.77-91) engleskipdf 201 KB
Lerbin R. Aritonang R.
Prethodno priopćenje
 
Percepcija studenata o ulozi nastavnog i administrativnog osoblja pri procjeni kvalitete usluga poslovnog obrazovanja  
Students’ Perceptions about Role of Faculty and Administrative Staff in Business Education Service Quality Assessment (str.93-108) engleskipdf 186 KB
Maja Arslanagić-Kalajdžić, Selma Kadić-Maglajlić, Muris Čičić
Prethodno priopćenje
 
Anatomija maraka britanskih poslovnih škola: obilježja koja utječu na odabir studenata poslijediplomskog studija u pakistanu  
Anatomy of British Business School Brands: Attributes Affecting Choice Among Pakistani Postgraduate Students (str.109-122) engleskipdf 187 KB
Usman Ahmad, Muhammad Kashif, Jessica Eaton, Rooma Qadeer
Prethodno priopćenje
 
Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition) (str.123-127) hrvatskipdf 105 KB
Tanja Komarac
Recenzija, Prikaz
 
Vranešević, T.: Tržišna istraživanja u poslovnom upravljanju (str.129-131) hrvatskipdf 87 KB
Doris Peručić
Recenzija, Prikaz
 
Uvodnik  
Editorial Preface engleskipdf 52 KB
Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik
 
Posjeta: 11.277 *